خبرهای داغ:

مهمترین عامل تصادفات روز‌های اخیر خستگی و خواب آلودگی رانندگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: همه تمهیدات برای تردد و بازگشت زائران در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده و هم اکنون تردد روان و هیچ گونه گره ترافیکی نداریم.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

  به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: همه تمهیدات برای تردد و بازگشت زائران در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده و هم اکنون تردد روان و هیچ‌گونه گره ترافیکی نداریم.

وی با بیان اینکه در این چند روز اخیر اغلب تصادفات و واژگونی‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان می‌باشد، به زائران راننده که از زیارت اربعین بازگشتند توصیه کرد: ضمن استراحت قبل از حرکت در طول مسیر نیز هر ۲ ساعت توقف کوتاهی را در محل‌های تعیین شده داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با بیان اینکه توصیه‌های پلیس از قبیل توزیع برشور بین رانندگان و اطلاع رسانی از طریق فضای‌مجازی و حقیقی انجام شده، عنوان داشت: برای انتقال زائران با وسیله نقلیه عمومی برون و درون استانی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه به اندازه کافی تعبیه شده است.

وی با اشاره به فعالیت قطار به صورت ساعتی از مرز شلمچه تا شهرستان خرمشهر، افزود: وسایل نقلیه عمومی مستقر در مرز شلمچه زائران را به صورت رایگان تا شهرستان اهواز انتقال می‌دهند.

 سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ مرز شلمچه پارک هستند، بیان داشت: ماموران پلیس تا آخرین روزی که زائران باز می‌گردند خدمات رسانی انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار