همزمان با هفته دولت:

افتتاح پروژه های میان‌ولایت در شهرستان تایباد با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان 

بخشدار میان‌ولایت شهرستان تایباد گفت: در پنجمین روز از هفته دولت ، ۶ پروژه عمرانی ، زیرساختی و شهری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در بخش میان‌ولایت تایباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۳۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، کاظم رستمی اظهار کرد: در راستای افزایش پهنای باند شبکه اینترنت و تقویت زیرساخت اینترنتی در بخش میان‌ولایت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط مخابرات هزینه شده که تأثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوب اینترنتی در بخش میان‌ولایت خواهد داشت.

وی افزود: بهره برداری از خودروی مکانیزه جمع‌آوری زباله و خودروی تانکردار آبیاری فضای سبز شهرداری مشهدریزه با اعتبار چهار میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون تومان ، باعث ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهر مشهدریزه می‌شود.

بخشدار میان‌ولایت با اشاره به آسفالت معابر روستایی در بخش بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌ آسفالت معابر روستای سرخسرا به مساحت ۲۳۶۰ متر و  اعتبار یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان، بهره‌برداری از پروژه‌ جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای محروم بیدک با اعتبار یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان و مساحت ۲ هزار متر مربع و بهره‌برداری از پروژه‌ آسفالت معابر به مساحت ۳۴۵۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون تومان در روستای شیزن از پروژه‌های عمرانی بخش میان‌ولایت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه رفع نقطه حادثه خیز  پیچ شاه عباسی، واقع در جاده خیرآباد به پلبند نیز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و دویست و بیست و پنج میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.


خبرنگار/محمد جامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار