خبرهای داغ:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در همدان

همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای  خبر داد وگفت: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و او را دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۷۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اسدبیگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کلاه‌برداری در سطح شهر و شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی به هویت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با خودروهای گران قیمت و داشتن مغازه‌ای بزرگ در یکی از خیابان‌های اصلی شهر در امر خرید و فروش مواد غذایی فعالیت داشته و خود را به عنوان مالک اصلی مغازه و دارای نبوغ مالی معرفی کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: وی برای ترغیب شکات به ارتباط گیری با افراد موجه پرداخته و با تبلیغات واهی و وعده سودهای وسوسه انگیز کلان از آنان می‌خواست دوستان و نزدیکان خود که مایل به سرمایه‌گذاری بی‌خطر هستند را به وی معرفی کنند .

وی گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد مغازه مذکور متعلق به شخص دیگری است که متهم آن را اجاره کرده و فاقد هر مغازه دیگری است و بعد از مدتی بدون اطلاع مالک مغازه، شبانه آنجا را تخلیه و متواری شده است.

اسدبیگی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی ماموران توانستند محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کنند .

وی گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات به 34 فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی به ارزش 200 میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار