خبرهای داغ:

فرماندار: زیرساخت شبکه برق شوش با ۱۲۰ کیلومتر توسعه، متحول شد

فرماندار شوش با بیان اینکه زیرساخت شبکه برق این شهرستان طی ماه‌های اخیر متحول شده است، گفت: طی چند ماه اخیر ۴۰ دستگاه ترانس برق جدید در شوش نصب شد و شبکه برق این شهرستان بیش از ۱۲۰ کیلومتر توسعه یافت.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۷۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

محسن حویزه روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه شوش در دفتر نهاد امامت جمعه به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم به دلیل شهادت رییس جمهور وارٍث مسوولیتی مضاعف هستند، بیان کرد: کارگزاران دولت در شهرستان شوش باید قدر فرصت خدمت رسانی به مردم را بدانند.

فرماندار شوش با بیان اینکه هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم برای مدیران وجود ندارد، افزود: هر مدیری در هر جایگاه و مسوولیتی باید کار شبانه روزی و خدمت مخلصانه به مردم را به عنوان اولویت در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: اقدام‌های گسترده‌ای برای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهرستان شوش آغاز شده است که تحقق این برنامه‌ها در گرو کار شبانه روزی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در سطح استان و کشور است.

حویزه گفت: اقدام‌های بسیار خوبی در شوش انجام شده و یا در حال انجام است ولی به دلیل ضعف رسانه‌ای، بسیاری از این دستاوردها به خوبی برای مردم تبیین نشده‌اند.

وی هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف شوش را ضروری دانست و افزود: برخی مدیریت‌ها در دستگاه‌های شوش نیازمند بازنگری جدی و به کارگیری نیروهای باانگیزه و با برنامه است.

فرماندار شوش توصیه‌های امام جمعه این شهر در خطبه های نمازجمعه را راهگشای مدیران دانست و بیان کرد: امام جمعه، پدر معنوی شهر و از ظرفیت‌های مهم برای گره گشایی از مسایل شهرستان است که دستگاه‌های دولتی باید در قبال مطالبه گری‌ها پاسخگو باشند.

هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی است

امام جمعه شوش نیز در این نشست بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای قدرشناسی و خدا قوت به مسوولان خدومی است که با کار شبانه روزی در تلاش برای گره گشایی از مسایل و مشکلات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی است، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسوولیتی سنگین است که ادای این مسوولیت نیاز به تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم دارد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار و منش مدیران باید مطابق با آموزه‌های دینی باشد، ادامه داد: کار شبانه روزی، خوش رویی و تلاش برای جلب رضایت مردم از جمله انتظارات از مدیران شوش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار