خبرهای داغ:

سرلشکر سلامی موفقیت تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت

فرمانده کل سپاه در پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۳۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی کسب موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش آموزان سخت کوش تبریک گفت و آن را نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی برشمرد و این موفقیت امیدآفرین جوانان را در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَ هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُوا بِها فِي ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الْآياتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ « انعام. آیه. ۹۷»

موفقیت تحسین‌برانگیز، تیم المپیاد نجوم و دستاورد درخشان آنان در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی، در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی داشته و موجب خرسندی آحاد ملت گردید.

انبساط در علم و جسم یک فضیلت برجسته در دیدگاه الهی است؛ بر همین اساس درخشش مسرت بخش و امیدآفرین جوانان عزیز در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

اینجانب کسب این موفقیت و درخشش قابل توجه را به دانش‌آموزان سختکوش، مربیان زحمتکش، همراهان و حامیان و خانواده عزیز آنان و جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفته و برای این سرمایه‌های انسانی و علمی گرانبها و ارزشمند، سلامتی و سربلندی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار