خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

هدف از برپایی جشنواره اسوه، معرفی پایگاه های برتر می باشد/حضور ۱۵ پایگاه برتر در جشنواره اسوه ۱۴۰۳

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: در جشنواره اسوه سال ۱۴۰۳، ۱۵ پایگاه برتر حضور دارند و در قالب قرارگاه های۹گانه بسیج به بیان دستاوردها و عملکرد خود در طول یکسال گذشته می پردازند.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۶۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

هدف از برپایی جشنواره اسوه، معرفی پایگاه های برتر می باشد/حضور ۱۵ پایگاه برتر در جشنواره اسوه ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در جمع فرماندهان پایگاههای شهرستان گفت:محورهای جشنواره اسوه ارائه دستاوردهای یکساله پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر به حضور فعال پایگاه های برتر بسیج محلات نیز اشاره کرد و افزود: در جشنواره اسوه سال ۱۴۰۳، ۱۵ پایگاه برتر حضور دارند و در قالب قرارگاه های۹گانه بسیج به بیان دستاوردها و عملکرد خود در طول یکسال گذشته می پردازند.

وی همچنین یادآورشد:همانطور که در ابتدای اسلام، پیامبر اکرم (ص)امورات مسلمین رو در مسجد دنبال می کردند؛امروز هم باید به کارکردهای مساجد توجه بیشتری شود و نقش پایگاه های مقاومت بسیج در فعال کردن مساجد بسیار می تواند تاثیر گذار باشد.

 کوهستانی عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز از۷شهریور ماه تا ۹شهریور ماه ۱۴۰۳ درمحل مصلی نماز جمعه خاتم الانبیا (ص)شهرستان برپا می باشد و از آحاد مردم، بسیجیان ،فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انتظار داریم که از این ظرفیت نمایشگاه استفاده کنند و ان‌شاءالله که قدم خیری برای برنامه‌های آتی بسیج شهرستان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار