استاندار کردستان:

شهید رئیسی بهترین الگو برای خدمت‌رسانی به مردم است

استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی برای هم‌نسل‌های ما که فقط توصیف اقدامات شهیدان رجایی و باهنر را شنیده بودیم الگوی تمام‌عیار برای خدمت‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در یادواره شهدای دولت در سنندج اظهار داشت: شهدای دولت و کارمند با تقدیم خون خود در راه استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشتند.

وی افزود: شهید رئیسی الگوی ماندگار برای همه ادوار است و وی چهره و شخصیتی بود که اگر از هر زاویه‌ای مورد تحلیل قرار بگیرد یک چهره برجسته و انسان به‌واقع مخلص، خدوم، مردمی، ولایت‌مدار، متواضع، پرکار، پرتلاش، جدی و دارای انگیزه‌های بزرگ که شب و روز را به همه دوخته بود و برای خدمت روز و شب نداشت.

استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی برای هم‌نسل‌های ما که فقط توصیف اقدامات شهیدان رجایی و باهنر را شنیده بودیم الگوی تمام‌عیار است.

زارعی کوشا تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت ۳۳ ماه ریاست‌جمهوری و قریب به ۴۰ سال کار و تلاش در عرصه‌های مختلف مامن و یک پناهگاهی برای مردم بود.

وی بیان داشت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی بود که جایگاه‌ها و منطقه و مقام‌ها نتوانست بر تواضع، فروتنی؛ اخلاص او تأثیر بگذارد و همچنان خود را خادم ملت می‌دانست.

استاندار کردستان با تأکید بر بهره‌گیری از الگوی شهدای خدمت ادامه داد: در رویکرد خدمت‌رسانی از این چهره‌های تابناک که جز معجزات انقلاب اسلامی هستند بهره‌گیری کنیم.

زارعی کوشا گفت: این شخصیت‌ها و شهدا حجت انقلاب اسلامی ایران برای حقانیت این نظام مقدس هستند.

وی تأکید کرد: کشور ما از ابتدای آغاز مبارزات تا پیروزی انقلاب و تا کنون شاهد یک تقابل بین جریان نفاق وابسته و مزدور با جریان اصیل انقلابی بوده و در بسیاری از عرصه‌ها که تشخیص حق از باطل برای افراد سخت بود و نیاز به یک بصیرت عمیق داشت اگر محوریت به نام ولایت‌فقیه نبود خیلی از آحاد مردم و مسئولان ممکن بود در مسیر نادرست سوق پیدا کنند.

استاندار کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای مرور اقدامات خودمان است.

زارعی کوشا تأکید کرد: ماندگارشدن مشروط به اخلاص در عمل و تفکر است و انتخاب مسیر شهدا بهترین اقدام در راستای خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه و مقام؛ مسئولیت‌پذیری اگر جز در مسیر خدمت به مردم و گره‌گشایی کار آنها باشد کار درستی نیست.

این مسئول گفت: امیدواریم دولت چهاردهم با رویکرد وفاق که انتخاب کردند عملاً بتوانند در این مسیر گام بردارند و به مردم خدمت کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار