رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبر داد:

ثبت‌نام هزار متقاضی سرویس مدارس در سامانه سپند

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: تاکنون بیش از هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر سنندج ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، حمید خضری اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۷ آیین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی هیئت وزیران و به‌منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان موردنیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین باید پس از اطلاع‌رسانی مدارس، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که باتوجه‌به تغییر و جابه‌جایی مدارس دانش‌آموزان خود موفق به ثبت‌نام در سامانه سپند نشده‌اند، زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس که تا آخر خرداد تعیین شده بود تا ۱۰ شهریور سال جاری تمدید شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، اضافه کرد: ثبت‌نام در این سامانه به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس موردنظر خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ نفر درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش‌آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی شهر سنندج (سپند) ثبت شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار