همزمان با هفته دولت؛

۲۸۹ پروژه در ساوجبلاغ مورد بهره‌برداری قرار گرفت

همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار البرز و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، ۲۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱,۸۰۰ میلیارد تومان، در این شهرستان، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، عصر روز پنج‌شنبه ۸ شهریور، همزمان با هفته دولت، با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، محمدرضا البرزی فرماندار، مدیران شهری و اصحاب رسانه، ۲۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱,۸۰۰ میلیارد تومان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید.

در ابتدا استاندار البرز و هیئت همراه پس از گلباران گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آن ها، با خانواده معزز شهید علی اصغر ابراهیم پور در شهر جدید مهستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیین تحویل ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان برنامه‌ی بعدی استاندار البرز در شهرستان ساوجبلاغ بود، این مسکن‌ها در قالب ۱۵ بلوک ۲۰ واحدی، تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شد.

افتتاح سردخانه سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور نماینده عالی دولت در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید، این سردخانه یکی از زیرساخت‌های مهم کشاورزی منطقه محسوب می‌شود که به منظور افزایش ظرفیت نگهداری محصولات کشاورزی و کاهش ضایعات، طراحی شده و نقش بسزایی در حمایت از کشاورزان شهرستان خواهد داشت.

مقصد پایانی استاندار البرز در شهرستان ساوجبلاغ، افتتاح واحد تولیدی قطعات خودروی اشتاد ایران بود که طرح توسعه این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال راه‌اندازی شده و گام مهمی در جهت خودکفایی در صنعت قطعه‌سازی کشور به شمار می‌رود، این پروژه علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، به تقویت زنجیره تأمین صنعت خودروسازی کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار