خبرهای داغ:
اسماعیلی:

احداث پروژه مجتمع تجاری راستان تحولی در مرکز شهر ملایر ایجاد می‌کند

همدان-فرماندار ویژه ملایر با اشاره به کلنگ زنی پروژه بزرگ بازار تجاری راستان در مرکز شهر ملایر گفت: این مجتمع یک تحول قابل قبولی را در مرکز شهر ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۰۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دولت با حضور سلمان اسماعیلی،  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، احمد آریایی نژاد، نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ملایر و مدیران استانی و شهرستانی پروژه بزرگ تجاری راستان کلنگ زنی شد.

فرماندار ویژه ملایر در این مراسم با بیان اینکه منظومه تجاری یکی از برنامه‌هایی بود که طی ۳۰ ماه گذشته با محوریت توسعه اقتصادی شهرستان تعریف شد، گفت: با توجه به رشد جمعیت ملایر، نیاز به توسعه بازارها داریم که اجرای مجتمع تجاری خیابان سعدی(راستان) و بازار تجاری مبل و منبت در همین راستا احداث خواهد شد.

وی افزود: مجتمع تجاری راستان موقعیت ویژه‌ای در مرکز شهر دارد که چند سال پیش زمین آن توسط شهرداری تملک شد و یک تحول قابل قبولی را در مرکز شهر ایجاد می‌کند و اطراف پارک چمران ساماندهی و اجازه توسعه بیشتر را خواهیم داشت.

شهردار ملایر نیز در این مراسم با اشاره به افزایش جمعیت و ترافیک مرکز شهر، گفت: ایجاد پارکینگ یکی از ضرورت‌ها بود که سه طبقه از پروژه تجاری راستان برای پارکینگ طبقاتی پیش‌بینی‌شده است.

مجید فرجی گفت: ایجاد یک مرکز پزشکی و واحدهای تجاری از دیگر بخش‌های این پروژه است و غیر از زمین، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اقتصادی اعتبار برآورد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار