خبرهای داغ:

کلاس نوجوانه های صالحین در پایگاه های سرخه برپاست

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برپایی کلاس های آموزشی در راستای اجرای طرح نوجوانه هاس صالحین در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۲۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مجمع سرگروه های صالحین و سرگروه های عرصه های نقش آفرین پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجمع سرگروه های صالحین و سرگروه های عرصه های نقش آفرین با حضور حجت الاسلام والمسلمین قلیچی معاون تعلیم تربیت ناحیه در پایگاه برگزار و دغدغه های سرگروه های صالحین عنوان و مسائل پیرامون حلقات صالحین پیگیری شد.

او افزود: همچنین در راستای برپایی طرح نوجوانه های صالحین، کلاس آموزشی نقاشی ویژه کودکان در قالب طرح اوقات فراغت در پایگاه برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: کلاس کاردستی و خلاقیت، یک فضای آموزشی است که برای کودکان تشکیل داده می شود تا آنان را با مهارت‌ها و فنون مختلف کاردستی آشنا کند. از طرفی تقویت مهارت دستی، مهارت‌های فکری و مسئولیت پذیری در آنها، ارتقاء اعتماد به نفس و احساس موفقیت و ترویج همکاری و ارتباط اجتماعی میان کودکان را به همراه دارد.

همچنین به مناسبت ماه صفر، قربانی گوسفند به همت مسئول گروه جهادی شهید حسین صفا پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) انجام  و بین نیازمندان محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار