خبرهای داغ:
شهردار محمدیه؛

ارائه خدمات رایگان به ۲۰ هزار نفر از شهروندان در حوزه حمل و نقل همگانی

ارائه خدمات رایگان به ۲۰ هزار نفر از شهروندان در حوزه حمل و نقل همگانی
محمد پیری عنوان کرد: روزانه بیست هزار نفر به صورت رایگان از خدمات حمل و نقل برون شهری و درون شهری استفاده می کنند که این امر در کشور بی سابقه است.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۳۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

 

قزوین _ به گزارش بسیج، در دیدار محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با خمسه مدیرکل سازمان بازرسی استان، شهردار محمدیه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب مدیر کل بازرسی استان و آرزوی موفقیت برای وی گفت: الحمدلله کارهای خوب و مثبتی در حوزه مدیریت شهری در محمدیه و مهرگان صورت گرفته که منجر به رضایتمندی شهروندان گردیده است.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان در حوزه حمل و نقل همگانی عنوان کرد: روزانه بیست هزار نفر به صورت رایگان از خدمات حمل و نقل برون شهری و درون شهری استفاده می کنند که این امر در کشور بی سابقه است.

 

شهردار محمدیه در ادامه با اشاره به بحث توسعه درآمد پایدار خاطر نشان کرد:

مدیریت شهری با توجه به اصل توسعه درآمد پایدار و عدم وابستگی به دولت و شعار مستقل بودن ، احداث ۱۱۴ واحد تجاری در مهرگان و پارک شهر محمدیه را در دستور کار قرار داده و با پیشرفت فیزیکی که در پروژه های مذکور صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح تجاری های فوق به جهت ارائه خدمات به شهروندان خواهیم بود.

 

وی همچنین با اشاره به احداث و راه اندازی بزرگترین پارکینگ درون شهری در مهرگان خاطر نشان کرد: با راه اندازی پارکینگ مذکور شاهد عدم تردد خودروهای سنگین در محمدیه و مهرگان به جهت تسهیل در تردد خودروها و عدم ترافیک خواهیم بود.

 

شهردار محمدیه همچنین با اشاره به نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری در نقاط مختلف محمدیه و مهرگان افزود: پروژه دوربین های پایش تصویری از مهم ترین اقداماتی بود که مدیریت شهری در آن موفق بوده و شاهد کاهش جرم و حوادث احتمالی به جهت ارتقای ایمنی و امنیت بوده ایم.

 

محمد پیری اظهار کرد: اقدامات و عملیات مدیریت شهری در حوزه های عمرانی ،خدماتی ،رفاهی و فرهنگی در سطح شهر محمدیه و مهرگان منجر به تغییر دیدگاه و نگاه مردم به مدیریت شهری شده و این امر منجر به مشارکت و ارتقای فرهنگ شهروندی در سطح شهر محمدیه و مهرگان گردیده است.

 

شهردار محمدیه در پایان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده همکاری با دستگاه ها و ارگان ها برای رفع مشکلات شهروندان بوده و حل مشکلات برق ،آب و گاز در منطقه ۷ به جهت رونق ساخت و ساز نمونه ای از همکاری مدیریت شهری با دستگاه های خدمات رسان می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار