خبرهای داغ:
امام‌ جمعه ازنا:

به چهره ظاهری دشمن، نباید اعتماد کرد

به چهره ظاهری دشمن، نباید اعتماد کرد
امام جمعه ازنا گفت: مهمترین مصادیق تقوای اجتماعی، بدبین بودن به دشمن و اعتماد نکردن به چهره ظاهری دشمن است.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۱۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین علی سپهوند؛  امام جمعه ازنا در آخرین خطبه‌های نماز جمعه خود ضمن اشاره به آیه "اشداء علی الکفار، رحماء بینهم" و لزوم بذل تمام و کمال محبت مومنین به جامعه اسلامی اظهار داشت: بایستی قاطعیت و سرسختی خود را در مواجهه با کفار و بدخواهان دین و جامعه دینی بکار بگیریم.


امام جمعه ازنا  تقویت روحیه جهادی و انقلابی، استکبار ستیزی و خیرخواهی برای جامعه اسلامی  را ارزشمند خواند و افزود: از مهمترین مصادیق تقوای اجتماعی، بدبین بودن به دشمن و اعتماد نکردن به چهره ظاهری دشمن است که بایستی در زندگی ما پیوسته جاری باشد.

سپهوند ابراز داشت: انتخاب کابینه دولت، فرامین حکیمانه رهبری  را عامل شکل‌گیری همگرایی مطلوب در انتخاب کابینه دولت خواند و امروز با آغاز خدمتگزاری دولت کنونی بایستی الزامات دولت وفاق ملی بازخوانی شود.

وی در ادامه الزامات دولت وفاق ملی را پرهیز از صفاتی چون سهم خواهی، تمامیت خواهی، جناح بازی، عدم توجه به کوخ نشینان، تغییر دستپاچه مدیران،ذبح عدالت و بی توجهی به فرامین امامین انقلاب معرفی کرد و افزود: وفاق ملی به معنای حقیقی، استفاده حداکثری از منابع انسانی در هر جناح و طیفی است.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: شهید رئیسی عزیز طبق فرمایش رهبری کادرسازی خوبی در بدنه دولت ایجاد کرد و    از جوانان نخبه  برای امور استفاده کرد ان شاءلله که گوش رئیس جمهور محترم نیز به فرمایشات حضرت آقا باشد.

امام‌جمعه ازنا در آخرین خطبه خود در این شهرستان؛ ضمن توصیه به رعایت مسائل اخلاقی و اجتماعی، و پرهیز از تجسس در زندگی دیگران، مسئله ازدواج و اشتغال جوانان را در راس سفارشات خود بیان نمود و تاکید کرد:  نسبت به تندی ناشی از غرور جوانان صبور باشید.

 وی در پایان ضمن قدردانی از سعه صدر و نجابت مردم مومن و ولایتمدار ازنا در تحمل کاستی‌ها، و تشکر از از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف جامعه مجددا از مردم این شهرستان طلب حلالیت کرده و همگان را به خداوند بزرگ و منان سپرد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار