مانور بازگشایی مدارس 19شهریور در استان

مانور بازگشایی مدارس ۱۹ شهریور ماه در تمامی شهرستان ها و مناطق استان کرمان برگزار می شود
کد خبر: ۹۶۲۴۱۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه مانور بازگشایی مدارس به منظور سنجش میزان آمادگی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی است گفت: در یک بازدید کلی تمامی مدارس استان طی ۵ روز متوالی توسط کارگروه و تیم ارزیابان شهرستان و مناطق مورد ارزیابی و بازدید قرار خواهند گرفت. 

رضایی افزود: در این بازدید ها همه ی اقدامات شهرستانها و مناطق از قبیل تعمیر و تجهیز، اطلاع رسانی ، تایید صلاحیت، صدور ابلاغ، تایید ضوابط، کلاس بندی، بهسازی،نظارت و ارزیابی و انتصابات، نقل و انتقالات، سازماندهی نیروی انسانی، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آماده سازی فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز در مدارس،مورد بازدید و بررسی تخصصی قرار می گیرد.

رضایی تصریح کرد: در این بازدید ها بیش از ۱۳۰ نفر در قالب ۳۳ تیم از کارشناسان و مسئولین کارگروه های پروژه مهر از تمامی مدارس اعم از دولتی ، غیردولتی هیات امنایی، تیزهوشان، نمونه، شاهد بازدید می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: درسال تحصیلی جدید قریب به ۴۵ هزار معلم در کلاس درس بیش از ۶ هزار و ۲۰ مدرسه حضور خواهند یافت.

در سال تحصیلی جدید بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت نام کنند.

منبع :خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار