خبرهای داغ:

برنامه‌های حوزه علمیه خواهران هفتکل در ماه محرم و صفر

مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان هفتکل گفت: ماه محرم و صفر، ماه خلق حماسه‌های بی نظیر از فداکاری‌ها و احیاء کننده همیشگی سنت انقلابی اسلام اصیل است، همه‌ی ما خاک پای سید الشهدا هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۷۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
برنامه‌های حوزه علمیه خواهران هفتکل در ماه محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، سکینه بایمانی مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان هفتکل گفت: امسال برنامه‌های ماه محرم و صفر در حوزه علمیه خواهران شهرستان هفتکل، با حضور پرشور مردم هفتکل و کمک‌های طلاب برگزار شد.

وی در ادامه افزود: جلسات مهم عاشورایی و عزاداری‌های حسینی در دهه‌ی محرم و همچنین سایر جلسات دینی پرشور و شعوری که در فرهنگ مذهبی و سبک زندگی اسلامی ما وجود دارد، از نقاط مثبت، روح بخش و معنویت آفرین کشور ما است. 

بایمانی ادامه داد: به مدد الهی ما می‌توانیم الگوی مناسبی از برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر در دنیا ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: ما هرچه داریم از اسلامی داریم که خون شهدای کربلا آن را آب یاری کرده است، انقلاب اسلامی ثمره‌ی شجره‌ی طیبه‌ی اهل بیت (ع) و عظمت شهید کربلاست، با شناخت این حقایق وظیفه مهم و راهبردی ما در معرفی امام حسین (ع) در این دنیای مجروح از ضربه‌های ظالمان بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

بایمانی در پایان گفت: امیدواریم خدای متعال توفیق کسب معارف حسینی و برگزاری مجالس پر شور مذهبی را برای کشور و ملت ما مستمر و مستدام بدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار