خبرهای داغ:

شناخت پیامبر (ص)،تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت ایشان نیست

امام جمعه شهرستان هفتکل گفت: شناخت پیامبر گرامی تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت ایشان نیست، باید با شناخت رفتار و مطالعه در زندگی، سیره و روش پیامبر گرامی اسلام مسیر درست زندگی را انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۳۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
شناخت پیامبر (ص)،تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت ایشان نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، علی خلیلی امام جمعه شهرستان هفتکل در خصوص رحلت پیامبر اکرم (ص)، گفت: کسانی که عمل، رفتار، گفتار و عملکرد پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو قرار دهند به سعادت می‌رسند، برای تبعیت از پیامبر گرامی اسلام باید ایشان را شناخت.

وی با بیان اینکه اینکه شناخت پیامبر گرامی اسلام تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت ایشان نیست، افزود: باید با شناخت رفتار و مطالعه در زندگی، سیره و روش پیامبر گرامی اسلام مسیر درست زندگی را انتخاب کرد.

خلیلی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام در زمینه همه ابعاد زندگی بشر روشنگری کرده است، احکام پیامبر همان احکامی است که خداوند متعال برای سعادت زندگی بشر در نظر گرفته است و از دیدگاه قرآن دستورات پیامبر گرامی اسلام مایه سعادت جامعه بشری است.

وی در پایان گفت: پیامبر (ص) وظیفه‌اش را انجام داد و امت را هدایت کرد حال وظیفه شماست که از دین خدا محافظت نمائید و احکامش را زنده کنید، وظیفه شماست که ارزش‌هایش را در دنیا احیا کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار