نصب ۷۰۰ انشعاب آب در تربت حیدریه و کسب رتبه نخست استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه رتبه نخست نصب انشعاب آب در استان را دارد که ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۷۰۰ انشعاب صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۴۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، علی رضا عباسی در نشست خبری اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه آبفای تربت حیدریه زیرساخت‌ها بود که در دو سال اخیر با تعریف پروژه‌های مختلف بخصوص تعویض لوله‌های خط انتقال اصلی آب گام مهمی برای حوزه تأمین آب در سال‌جاری برداشته شد.
وی افزود: با توجه به اتفاقات متعدد و جلوگیری از هدر رفت آب در خط انتقال اصلی شهر ۲۵۰۰ متر از لوله ۶۰۰ با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در منطقه کاج درخت با لوله‌های چدنی تعویض شد که سالانه از هدر رفت ۵۰۰ هزار متر مکعب آب شرب جلوگیری کرد.
عباسی با بیان اینکه سالانه ۲۴ میلیون متر مکعب آب شرب برای مصرف این شهر استحصال می‌شود، بیان کرد: این در حالی است که ۳۵ درصد آن در مسیر انتقال و توزیع به علت فرسوده بودن شبکه هدر می‌رود.
عباسی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آبفای تربت حیدریه با محوریت سه پروژه آبرسانی، زون بندی مناطق و همچنین تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک، ولی عصر عجل الله در حال طی کردن یک جهش خوب است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار