خبرهای داغ:

زن ایرانی اسلامی در حفظ قوام خانواده الگو شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زن ایرانی اسلامی در حفظ قوام خانواده الگو شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۸۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، صبح امروز جلسه کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان با حضور فعالین حوزه و زن و خانواده اساتید دانشگاهی و نمایندگان ادارات با حضور رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این جلسه زن را اساس خانواده دانست و به الگو بودن زن مسلمان ایرانی در حفظ خانواده اشاره کرد و گفت: زن شرقی زنی منفعل است که گوشه‌ای نشسته و خروجی و پویایی و اثرگذاری ندارد، زن غربی نیز حس مادرانه و همسرانه را از دست داده زیرا این زن ابزاری است که همپای مرد کار می‌کند و حتی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

رقیه موسویان ادامه داد: اسلام قائل است که زن، یک مادر و همسر عفیف است که پوشش او منافاتی با حضور عفیفانه در اجتماع ندارد از سوی دیگر می‌تواند به خوبی خانواده را مدیریت کرده و همسری دلسوز و مادری مهربان باشد.
 
وی حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را الگوی زن ایرانی اسلامی خواند و افزود: اگر می‌خواهیم در فعالیت‌های اجتماعی موفق باشیم و درعین‌حال خانواده منسجم و صمیمی داشته باشیم و طلاق را به حداقل برسانیم، لازم است‌ به آموزه‌های اسلامی رجوع کنیم.

در این جلسه اعضاء کارگروه زن و خانواده سپاه شهدای استان به بیان ظرات خود پرداختند و بر ارائه طرح جامع با استفاده از ظرفیت نخبگان و همکاری سایر ارگان‌ها تاکید کردند.

این جلسه با موضوع بررسی راهکار های عملیاتی تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر زیست بوم استان و مسئله طلاق ترتیب یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار