خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفاری:

روحانیون سنگربانان عرصه جهاد تبیین هستند

همدان-امام جمعه شهرستان فامنین گفت: یکی از درسهای مراسمات و روضههای اهل بیت(ع) جهاد تبیین است و روحانیون در حال حاضر سنگربانان عرصه جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۹۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

روحانیون سنگربانان عرصه جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در رده‌های سپاه استان و معاونین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با امام جمعه شهرستان فامنین دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان فامنین در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت (ع) گفت: یکی از درس‌های مراسمات و روضه‌های اهل بیت(ع) جهاد تبیین است و روحانیون در حال حاضر سنگربانان عرصه جهاد تبیین هستند.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین (ع) گفت: شیطان در کمین انسان‌ها است و می‌خواهد که عمر انسان‌ها را مرتع خود قرار دهد و آن را به سوی خواسته‌های خود بکشاند بنابراین ما باید مراقب باشیم که در دام فتنه‌های شیطان نیفتیم.

وی با اشاره به وظایف سنگین روحانیت خاطزنشان کرد: ما نه تنها نباید در دام فتنه‌ها بیفتیم بلکه باید با روشنگری و جهاد تبیین دیگران را هم هدایت کنیم زیرا اگر جهاد تبیین به موقع انجام نگیرد دشمن روایتگر اتفاقات خواهد بود.

روحانیون سنگربانان عرصه جهاد تبیین هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار