خبرهای داغ:
هم‌زمان با سال روز شهادت امام هشتم

پیاده‌روی ولایت در جم برگزار می‌شود

پیاده‌روی ولایت ۱۴ شهریور هم‌زمان با سال روز شهادت امام رضا علیه السلام با حضور قشر‌های مختلف مردم از در شهر جم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

جلسه هماهنگی پیاده روی ولایت در شهرستان جم برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان جم ، در راستای تعظیم شعائر دینی و بزرگداشت ایام شهادت امام رئوف جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور امام جمعه ، جانشین و مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه جم ، معاون فرماندار ، شهردار شهر جم و مسئولین امنیتی و فرهنگی شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان جم ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی ( ع) و نیز شهادت امام رضا ( ع) به تبیین خط نورانی امامت و ولایت پرداخت و نسخه نجات بخش بشریت را در دنیا و آخرت تمسک به اهل بیت دانست .

جلسه هماهنگی پیاده روی ولایت در شهرستان جم برگزار شد

امام جمعه و مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان افزود: استقبال گسترده آحاد مردم از پیاده روی اربعین امسال و نیز سال گذشته و اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی می طلبد که بیش از پیش به کیفی سازی و عمق بخشی به آن اهتمام بورزیم .

وی همچنین به موضوع اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و استقرار مواکب در طول مسیر و ارائه راهکار جهت هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه معنوی  تاکید کردند .

راهپیمایی ولایت چند سالی است با در ایام شهادت امام رضا ( ع ) از میدان فاضل جمی تا امامزاده بی بی بانو با حضور اقشار گوناگون مردم در شهرستان جم برگزار می گردد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار