خبرهای داغ:
امروز صورت گرفت

دیدار مسئول بسیج رسانه استان با مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

حجت منتظر خراسان مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور جمعی از خبرنگاران با رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۰۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت منتظر خراسان مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور جمعی از خبرنگاران با رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت منتظر خراسان، مسئول بسیج رسانه استان در این دیدار بر لزوم هم‌افزایی بین اصحاب رسانه و بسیج تاکید کرد و گفت: خوشبختانه وفاق، همدلی و تعامل در حد بالایی وجود دارد ولی چنانچه این رویه تقویت شود می‌توان با مشارکت بسیج و خبرنگاران کارهای بزرگی را در سطح استان صورت داد.

وی مطالبه‌گری را خصیصه بارز یک خبرنگار و انتقادپذیری را یک رویکر ضروری برای مسئولین عنوان کرد و بیان داشت: چنانچه با نیت خدمت به انقلاب و مردم قدم برداریم می‌توانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم.

ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برپایی باشکوه جشنواره فردخت

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این جلسه به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فردخت در سطح استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره دانش‌بنیان در حوزه صنعت مد و لباس با حضور هنرمندان، اساتید، پژوهشگران و با رویکرد ایجاد بستر برای تمدن نوین اسلامی در حال برگزاری است.

موسویان ضمن ابراز اینکه دبیرخانه استانی جشنواره با محوریت بسیج جامعه زنان استان دایر شده است، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه به کمک ما آمده و برای جریان‌سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی، تولید پوشاک عفیفانه و معرفی آن گام بردارند.

وی سطح رقابتی جشنواره را برندهای تخصصی، دانشجویی، دانش‌آموزی و بخش آزاد عنوان کرد و گفت: شرکت‌کننده‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در سازمان بسیج جامعه زنان تماس بگیرند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بر لزوم تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه "زن مسلمان ایرانی، نه شرقی، نه غربی" تاکید کرد و گفت: زن شرقی عنصری سست و بی‌اراده‌است که در مناسبات مختلف هیچ‌گونه تاثیری ندارد از سوی دیگر زن غربی نیز به بازیچه‌ای در دست نظام سرمایه‌داری تبدیل شده است.

موسویان گفت: با الهام گرفتن از منویات رهبر معظم انقلاب و رجوع به بانوان صدر اسلام از جمله حضرت زهرا(س) و حضرت فاطمه(س) می‌توان الگویی کارآمد از زن مسلمان ایرانی ارائه کرد که ضمن برخورداری از روحیه متعالی مادرانه و همسرانه، در جامعه نیز خوش بدرخشد.

رونمایی از پوستر جشنواره طنین، تجلیل از خبرنگاران و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های مشارکتی بین بسیج رسانه و بسیج جامعه زنان پایان‌بخش این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها