مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی و تربیتی «طلایه‌داران فردا» با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز کرمانی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری بیست و چهارمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه‌داران فردا» با شرکت ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه کرمان خبر داد. 
کد خبر: ۹۶۲۴۸۵۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان مهران شیخی اظهار داشت: در این دوره دانش آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری، مهارت‌های نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی و ... را نیز تمرین می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی «طلایه‌داران فردا» با هدف ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود، بیان کرد: انجمن‌های اسلامی به عنوان اولین مجموعه دانش آموزی پیشگام در عرصه برنامه‌ریزی و فعالیت‌های تشکیلاتی از حضور دانش آموزان در میدان برنامه‌ریزی و فعالیت به صورت جدی بهره می‌برد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: طراحی «طلایه‌داران فردا» بر مبنای این تجربه و دغدغه است که صِرف حضور بی محتوای دانش‌آموزان در مدرسه‌ و اجتماع هیچ گاه خواسته مربیان دلسوز نیست و یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان و مدیران اتحادیه، افزایش کیفی برنامه‌های انجمن اسلامی مدارس است.

شیخی گفت: اردوی آموزشی، تربیتی «طلایه‌داران فردا» یک اردوی تربیتی و تشکیلاتی، به منظور افزایش توانمندی مسئولان انجمن اسلامی مدارس سراسر استان کرمان برای انجام عملیات و یک دوره زندگی در هوای تشکیلاتِ انقلابیِ انجمنِ اسلامی در کنار بهترین دانش آموزان عضو اتحادیه است.

وی تصریح کرد: دانش آموز نخبه انقلابی با حضور در این اردو در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اجتماعی یعنی مدرسه با آموزش مهارت‌ها و توانمندی‌هایی برای نقش‌آفرینی در آینده نظام مقدس اسلامی مسلح و مجهز می‌شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای نوجوانان خاطرنشان کرد: در اردوهای «طلایه‌داران فردا» سرفصل‌های آموزشی، مهارتی پرهیجان، مفرح و مفید برای نوجوان در نظر گرفته شده و با ایجاد بستر مناسب ایفای نقش دانش‌آموزان انجمنی، به آن‌ها هویت می‌بخشد.

وی افزود: این اردو از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه جاری ویژه مسئولان انجمن مدارس سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات