خبرهای داغ:
گزارش بسیج در گفت و گو با رتبه پنجم کنکور هنر؛

از خواسته پدر و مادر برای تحصیل در رشته ریاضی تا کسب رتبه پنجم کنکور هنر 

از خواسته پدر و مادر برای تحصیل در رشته ریاضی تا کسب رتبه پنجم کنکور هنر 
فاطمه آتشگر دارنده رتبه پنجم کنکور سراسری در رشته هنر در گفتگو با بسیج گفت: ابتدا پدر و مادرم با حضور من در رشته هنر مخالفت می کردند و دوست داشتند در رشته ریاضی تحصیل کنم که مخالفت کردم و توانستم آنها را قانع کنم که در این رشته موفق تر هستم.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۱۸
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، ایران اسلامی در تمام دوران ها، مملو از استعدادهای بینظیر در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه علم و دانش بوده است. ستارگان درخشانی که قرن‌ها چراغ راه علم اندوزان و دانش پژوهان بوده اند. 

 

در این میان استان قزوین، جغرافیای علم و ادب و هنر ایران زمین بوده و شخصیت های برجسته علمی و هنری و فرهنگی زیادی را به جهان معرفی کرده است. جوانان استان قزوین، جوانانی پویا و علم پژوه هستند که پرچم افتخارات استان را به دوش می کشند.

 

فاطمه آتشگر، دانش آموز موفق قزوینی یکی از این چهره های موفق استان قزوین است که در گفتگو با خبرنگار بسیج با معرفی خود بیان کرد: من فاطمه آتشگر رتبه پنج کنکور سراسری کشور در رشته هنر هستم.

 

وی تصریح کرد: رتبه پنجم در کنکور سراسری در کشور را آوردم و با پایان امتحانات خرداد سال گذشته یک زمانی را برای مطالعه قرار دادم باتوجه به اینکه کمتر مدرسه می رفتیم روزانه تا یازده ساعت مطالعه در برنامه درسی خودم لحاظ می کردم.

 

آتشگر تشریح کرد: کسانی در کنکور شرکت می کنند باید صبر و تحمل خویش را بالا ببرند و سستی یا ناامیدی در مسیر نداشته باشند تا بتوانند به نتیجه دلخواه خودشان برسند. توانمندی در انسان با تمرین و ریاضت به دست می آید و نمی توان بدون تلاش نتایج دلخواه برای زندگی را به دست آورد.

 

 دارنده رتبه برتر کنکور کشوری گفت: ابتدا پدر و مادرم با حضور من در رشته هنر مخالفت می کردند و دوست داشتند در رشته ریاضی تحصیل کنم که مخالفت کردم و توانستم آنها را قانع کنم که در این رشته موفق تر هستم. شرایط به گونه ای شد که پس از تحصیل سال اول در رشته ریاضی، سه ماه تابستان برای رشته هنر تحصیل کردم تا بتوانم در سال تحصیلی جدید در رشته گرافیک تحصیل کنم. پدر و مادرم نیز وقتی تلاش و علاقه من را دیدند شرایط آرام و امن در خانه را برایم فراهم کردند تا بتوانم بدون دغدغه درسم را بخوانم و در رشته مورد علاقه در امتحانات کنکور شرکت کنم که شکر خدا رتبه پنجم کشوری را کسب کردم.

 

 وی در پایان گفت: من روزی یازده ساعت درس می خواندم و سعی کردم از تفریح و مسافرت کم کنم تا بتوانم به درس خواندن برسم و هدف گذاری من کسب رتبه برتر تک رقمی در کنکور بود که به این هدف رسیدم. به هم سن و سال های خودم توصیه می کنم که برای خود هدفی تعریف کنند و برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و برای مدتی از هر چیزی که باعث می شود تا آنها از هدفشان دور شوند، فاصله بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار