خبرهای داغ:

پیام مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی در گرامیداشت ۱۳شهریور، روز "حرکت‌های جهادی و امداد مردمی" 

کد خبر: ۹۶۲۴۹۵۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در گرامیداشت ۱۳شهریور ماه روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

سیدی از سرزمین خورشید سده ۱۳۴۷ رو به سوی «تون» می نهد آن هم با سپاهی مجهز تا در این دیار چادری برپا کند از جنس یاری رسانی و امدادرسانی چرا که سرکشی زمین سبب شده تا تن زمین بلرزد و تاریخ آوار شود بر سرساکنان فردوس برین ایران زمین.

سید سرزمین خورشید که زعامت پایگاه امدادی روحانیت را با حضور عده ای از همراهانش در فردوس عهده دار است اکنون زعامت مسلمین جهان را دارد و این گونه بانی می شود اولین اردوی جهادی ایران زمین را.

باید بدانیم که از خود گذشتن و مقرب درگاه الهی شدن ، خدمت به اشرف مخلوقات عالم و ساخته شدن در مسیر سازندگی که زمینه دستیابی به تمدن اسلامی خواهد بود، تمدنی که رمز نجات نوع بشر است. 

راهروانش نیز به تاسی از رهبر مسلمین جهان راهش را در عرصه های مختلف جهاد و خدمت به ولی نعمتان ما، ادامه می دهند به طوری که اکنون لشکر جهادگران در سراسر ایران زمین با همه قوا به میدان مقابله با محرومیت زدایی آمده تا ایرانی بسازند در شان ایرانی و جهادگرانی از جنس یاران مهدی موعود (عج).

برای این که این اقدام نیز بر صفحه تاریخ معاصر ایران زمین ماندگار شود ۱۳ شهریور با نام «روز ملی حرکت های جهادی و امداد مردمی» در تقویم تاریخ ایران زمین ثبت و ضبط شد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، ثبت این روز بزرگ را به همه مردم عزیز بخصوص جهادگران تبریک عرض نموده و انشاالله برگزاری اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت به پاس بزرگداشت این روز عزیز و عطر و بوی شهیدان چراغ راهی در این مسیر تمدنی خواهد بود. 

مهدی هنری خادم جهادگران خراسان جنوبی

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها