برگزاری یادواره ۲۲ شهید روستای بنیز بهاباد

بیست و هشتمین یادواره ۲۲ شهید روستای بنیز، باب دهوئیه و بهشت آباد شهرستان بهاباد در جوار گلزار شهدای روستای بنیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۱۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، بیست و هشتمین یادواره ۲۲ شهید روستای بنیز، باب دهوئیه و بهشت آباد شهرستان بهاباد در جوار گلزار شهدای روستای بنیز با حضور پر شور مردم برگزار شد. تیموری فرماندار بهاباد گفت: روستای بنیز یکی از روستا‌های بهاباد است که دارای ۲۲ شهید گلگون کفن است. 
وی، افزود: بیست و هشتمین یادواره روستای بنیز، باب دهوئیه و بهشت آباد امسال نیز به همت امام جمعه بهاباد و مردم در جوار گلزار شهدای این روستا و در شب شهادت امام رضا (ع) برگزار شد. 
تیموری بیان کرد: تمام امور مربوط به برگزاری این یادواره را جوانان و مردم به صورت خودجوش انجام دادند. وي گفت: این یادواره اگرچه در روستای بنیز برگزار می‌شود، اما هرساله از تمامی روستا‌های اطراف و شهرستان‌های بهاباد و بافق مردم برای پاسداشت شهدا حضور پیدا می‌کنند. 
حجت‌الاسلام ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد گفت: آسایش و آرامش جامعه را مدیون شهدا و خانواده معظم آنها هستیم. 
سردار کوثری از یادگاران دفاع مقدس و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی هم دراین یادواره، گفت: بدون فداکاری واز خود گذشتگی شهدا نمی‌توان در مقابل زورگویان و ظالمان ایستادگی کرد. وی، افزود: ایمان و اعتقاد راسخ به وعده الهی باعث پیروزی شهدا و رزمندگان اسلام شد. 
مداحی، سخنرانی، اجرای سرود، نمایشگاه عکس شهدا و روایتگری از برنامه‌های این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار