مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اعلام کرد

برپایی «جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریورماه/ برنامه کمیته امداد برای تأمین لوازم‌التحریرِ ۹۶۵۰ دانش‌آموز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۷ شهریور به مدت یک ماه خبر داد و گفت: امسال جشن عاطفه‌ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با هدف تأمین لوازم التحریر و ملزومات مورد احتیاج ۹۶۵۰ دانش‌آموز در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۴۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری «جشن عاطفه‌ها» گفت: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.
وی افزود: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش هم بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از ۱۷ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در تشریح جزییات بیشتر این جشن، تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌های فیزیکی در مصلاهای نماز جمعه فعالیت دارند. همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد.
عبادی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز زیر پوشش خدمات این نهاد حمایتی هستند، تصریح کرد: امسال کمیته امداد برای در طرح «پویش همدلی» به مناسبت مهر تحصیلی تأمین ۲۰ هزار بسته لوازم التحریرِ دانش‌آموزان تحت پوشش امداد و استان‌های محروم سیستان‌و بلوچستان و جنوب کرمان را برنامه‌ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه خیران و مردم نیک‌اندیش استان برای تهیه هر بسته تحصیلی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک داشته باشند، افزود: در این طرح  بسته‌های نوشت افزار به ارزش ۳۰۰ هزار تومان از محل  کمک نیکوکاران و نیز ۲۰۰ هزار تومان اعتبارات امدادی تهیه، و به دانش آموزان اهدا می‌گردد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: شهروندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ واریز کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار