کشف ۲۳۸ بسته ماده مخدر شیشه در مرز دوغارون

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد تعداد ۲۳۸ بسته مواد مخدر به وزن ۱۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در خودروی تریلی جاساز شده بود را کشف کردند.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر ، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزي گروهان ۱۷ شهریور هنگ تايباد موفق شدند ، این مقدار مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

وی افزود: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگيری از ورود مواد مخدر و تشديد اقدامات کنترلی و بررسی دقيق تر مبادی ورودی به کشور با توجه به حساسيت زماني ، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور حين کنترل خودروهای ترانزیت ورودی به کشور به يک دستگاه خودرو تریلی مشکوک و در بازرسی از خودرو موفق شدند ، تعداد ۲۳۸ بسته مواد مخدر به وزن ۱۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع در ادامه تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی باعث شد تا از ورود این محموله مواد مخدر به عمق خاک کشور جلوگیری شود ، لذا خودرو توقيف و قاچاقچی و مواد مکشوفه تحويل مراجع قضایی شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مرزبانان خاطر نشان کرد: مرزبانان استان در جهت برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان همواره تلاش کرده و برای ريشه کن کردن معضل مواد مخدر نياز به همکاري همه شهروندان و مسئولین است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار