همزمان با سومین روز از رزمایش گرامیداشت روز فردوس؛

پویش بنای همدلی در البرز اجرایی شد /عملیات احداث و بازسازی ۳۰۰ خانه محروم در البرز آغاز شد

همزمان با سومین روز از رزمایش گرامیداشت روز فردوس، مبدأ فعالیت‌های جهادی، جهادگران بسیجی استان البرز در قالب پویش بنای همدلی نسبت به احداث و بازسازی ۳۰۰ خانه محروم در مناطق مختلف استان البرز اقدام کردند.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۶۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، در جریان دیدار و گفت‌وگو با گروه‌های جهادی فعال در عرصه ساخت و بازسازی خانه محرومان در مناطق مختلف استان البرز، اظهار داشت: همزمان با رزمایش گرامیداشت روز فردوس، جهادگران بسیجی استان البرز در قالب پویش بنای همدلی نسبت به بازسازی و احداث ۳۰۰ خانه محروم و تا پایان رزمایش در هفته دفاع مقدس نسبت به تحویل ۵۰ باب خانه به هموطنان کم برخوردار اقدام خواهند کرد.
پویش بنای همدلی در البرز اجرایی شد /عملیات احداث و بازسازی ۳۰۰ خانه محروم در البرز آغاز شد
وی با بیان اینکه حرکت بزرگ و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سیزدهم شهریور ماه سال ۱۳۴۷ در کمک به زلزله زدگان فردوس چراغ راهی شد که امروز به شکل گیری بزرگترین جنبش اجتماعی کشور تحت عنوان فعالیت‌های جهادی منجر شده است، افزود: جهادگران بسیجی البرز سالروز این حرکت ارزشمند را با برگزاری رزمایش گرامیداشت روز فردوس و خدمات رسانی به هموطنان کم برخوردار گرامی می‌دارند.

عملیات احداث و بازسازی خانه محرومان با حضور و فعالیت جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار