خبرهای داغ:
با مشارکت ارتش و بنیاد؛

رزمایش طرح سپاس با دیدار از ۳۷۰ خانواده شهید ارتش آغاز می‌شود

رزمایش طرح سپاس با دیدار از ۳۷۰ خانواده شهید ارتش آغاز می‌شود
مرحله دوم اجرای رزمایش طرح سپاس با دیدار از ۳۷۰ خانواده شهید ارتش استان قزوین با مشارکت لشگر ۱۶ زرهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه هماهنگی جهت اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش با حضور سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

 

در این جلسه، اسمعیلی گفت: دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که در برابر عظمت و بزرگی این قشر معظم می‌توان انجام داد.

 

وی با اشاره به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: این طرح ملی و یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شمار می‌آید.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت رفع مشکلات و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

 

در ادامه این جلسه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین بر اجرای طرح سپاس تاکید کرد و گفت: دیدار با جامعه ایثارگران فرصتی برای مسئولان بنیاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است تا بتوانند ذره‌ای از جانفشانی‌های آنها را جبران کنند.

 

طی جلسه فوق، مقرر شد، مرحله دوم اجرای رزمایش طرح سپاس با دیدار از 370 خانواده شهید ارتش استان قزوین طی مشارکت لشکر 16 زرهی و بنیاد، از شنبه، هفدهم شهریور ماه آغاز شود و تا بزرگداشت هفته دفاع مقدس به پایان برسد.

 

در این دیدارها، ضمن تکریم، مشکلات و خواسته‌های خانواده شهدای ارتش احصا و خدمت‌رسانی بهینه در کمترین زمان به این عزیزان انجام می‌شود.

 

گفتنی است استان قزوین 981 شهید ارتش دارد و مرحله اول رزمایش طرح سپاس همزمان با سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی اجرا شده بود.

 

لازم به یادآوری است در ادامه این جلسه، فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین با اهدای هدایایی از زحمات مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در برگزاری یادواره شهدای ارتش استان قزوین قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار