نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

چرداول می‌تواند به قطب کشاورزی تبدیل شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان چرداول وجود دارد که می‌تواند این شهرستان را به قطب کشاورزی تبدیل کند.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۲۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ، فریدون همتی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان چرداول وجود دارد که می‌تواند این شهرستان را به قطب کشاورزی تبدیل کند البته این در صورتی که بتوان طرح‌هایی را در این شهرستان اجرا کرد که کشاورزی را رونق ببخشد.


وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به رونق تولید و طرح‌هایی که چرخ‌های توسعه و اقتصاد استان ایلام را به حرکت درآورد نیاز داریم.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان چرداول دارای ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی و همچنین نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف است که با یک برنامه‌ریزی درست قطعاً می‌تواند به رونق استان ایلام کمک کند.
وی بیان داشت: کشاورزی یکی از بسترهایی است که در ظرفیت رونق آن در شهرستان چرداول وجود دارد در صورتی که زیرساخت‌های تأمین شود.
همتی تصریح کرد: یکی بسترهایی که باعث رونق کشاورزی می‌شود احداث سد چناره است که در تلاش هستیم تا این خواسته مردم برآورده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار