خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اهدای۴۰۰۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان

سردار رفیعی آتانی افزود: سپاه استان قزوین با همکاری بسیج و خیرین بیش از ۴۰۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می کند.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت ماه ربیع الاول و قبل از بازگشایی مدارس سپاه قزوین بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می کند و در سایر بخش های استان سپاه استان قزوین در مجموع بیش از ۴۰۰۰ بسته لوازم التحریر که هر بسته به ارزش ده میلیون ریال از تولیدات داخلی خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

 

وی افزود: سپاه استان قزوین با بازوی توانمند بسیج در صف اول خدمت بی منت به مردم ایستاده است و از خیرین محترم در خواست می شود همانند گذشته با اعتماد به سپاه در این جشن نیکوکاری شرکت کنند تا بتوانیم خدمات مستمر و بیشتری ارائه دهیم.

 

سردار آتانی تشریح کرد: اهدای لوازم التحریر به ولی نعمتان خویش را قبل از سال تحصیلی با شناسایی کامل جامعه هدف و کمک آموزش پرورش و پایگاه های بسیج انجام دادیم که با حفظ کرامت انسانی و بدون منت اهدا می شود و هیچ کس حق ندارد فیلم یا تصویری از ولی نعمتان منتشر کند.

 

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: هیچ تصویری و خبری از ولی نعمتان نباید تهیه و منتشر شود و از همه کسانی که مال و آبروی خویش را به میدان آوردند تشکر می کنیم و از خیرین تقاضا داریم دست یاری خویش را از ما دریغ نکنند و در هر سطحی می توانند کمک کنند.

 

 وی در پایان افزود: این رزمایش مومنانه با رمز یا محمد رسول الله(ص)، یا محمد رسول الله(ص), یا محمد رسول الله(ص) آغاز می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار