جامعیت و عمومیت، ویژگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: جامعیت و عمومیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالجاری با حضور اقشار مردم است و همه باید در اجرای این برنامه‌ها نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان با تبریک ماه ربیع و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: ۷۸۲ برنامه در ۱۲ سرفصل و ۸۲ عنوان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ برنامه از این ۷۸۲ برنامه شاخص شامل ۱۲ برنامه اصلی خواهد بود که امیدواریم این برنامه‌ها با مشارکت بالای مردم و مسئولین برگزار شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: جامعیت و عمومیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالجاری با حضور اقشار مردم است و همه باید در اجرای این برنامه‌ها نقش‌آفرینی کنند.


شعبانی محوریت و نقش آفرینی مردم در اجرای ویژه برنامه‌های دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به جهاد تبین با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس که در این راستا تولید محتوا‌های لازم انجام گرفته است.


به گفته وی، تولید محتوا‌ها توسط افراد مختلف و صاحب نظران با نگاه رفع شبهات و تبیین هرچه بیشتر و بهتر ظرفیت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها در دوران دفاع مقدس است.


برگزاری اردو‌های محرومیت‌زدایی در کردستان
وی ارائه خدمات دستگاه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس را ضروری دانست و عنوان کرد: برگزاری اردو‌های محرمیت‌زدایی، میز خدمت، رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس به سمت برنامه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی خواهد بود.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: توجه ویژه به تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد اصلی در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالجاری خواهد بود.


شعبانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ظرفیتی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی است و باید از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده شود، گفت: توجه به نقش بانوان در دفاع مقدس مد نظر قرار گرفته است قطعا نقش بانوان در دفاع مقدس به ویژه بانوان کردستانی باید بیش از پیش تبیین شود.


وی اضافه کرد: تعدادی از برنامه‌هایی که همزمان با هفته دفاع مقدس مانند مراسم سان و رژه، تجلیل از بانوان پیشکسوت در حوزه دفاع مقدس برگزار میشود باید با حضور مسئولان پررنگ باشد.


به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در حوزه یادمان زریبار حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم نقش ارتش در بحث روایت‌گری باید بیش از پیش پررنگ شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار