با حضور استاندار چهارمحال و بختياري؛

کلنگ زنی مسکن ملی شهر پردنجان

کلنگ زنی مسکن ملی شهر پردنجان
امروز با حضور استاندار و جمعی مسئولین استانی و شهرستان، مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری، استاندار استان، در آیین کلنگ زنی مسکن ملی شهر پردنجان، گفت: امروز خوشبختانه توفیق پیدا کردیم که در خدمت مردم عزیز و ارزشمند شهرستان فارسان باشیم. پروژه‌های زیادی برای افتتاح آماده کرده‌اند و پروژه‌هایی هم‌جهت بازدید هست که از روند فعالیت و پیشرفتشان بازدید خواهیم کرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در ادامه افزود: امروز اولین برنامه کلنگ زنی در شهر پردنجان انجام شد که در شورای تأمین مسکن استان مصوب شده و همه شهرها هم موظف‌اند نهضت ملی خود را آماده و راه‌اندازی کنند که خوشبختانه درصد بالایی از شهرهای ما زمینه را فراهم کرده‌اند و کلنگ زنی نیز انجام‌شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: امروز در شهر پردنجان شاهد کلنگ زنی هستیم این پروژه به‌صورت خود مالکی و گروهی ساخت و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

حیدری، بیان داشت: زمین به‌صورت مجانی به واجدین شرایط تحویل داده می‌شود، وام تسهیلات هم فراهم خواهد شد و مردم عزیز شروع به کار می‌کنند، این کار بازدهی بسیار خوب و هم سرعت و کیفیت خوب دارد، مردم به سلیقه خود این کار را انجام خواهند داد و زیرساخت‌های برق، آب، گاز و فاضلاب هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

خدایار باقری هارونی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، نیز گفت: مساحت زمین برای مسکن ملی در نظر گرفته‌شده 1 هکتار می‌باشد در 34 قطعه و 112 واحد و 3 طبقه و هر قطعه 3 واحدی ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات آماده‌سازی توسط شهرداری شهر پردنجان انجام خواهد شد و ساخت این مجتمع 18 ماهه خواهد بود و آماده‌شده زودتر بستگی به استقبال مردم و همکاری بانک‌ها دارد.

پردنجان شهری در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار