بیست و پنجمین یادواره ۳۴ شهید روستای خرق

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان شمالی یادواره ۳۴ شهید روستای خرق با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجمعی از مردم ومسئولین استانی و شهرستانی در بارگاه امامزاده عبدالرحمان بن موسی بن جعفر روستای خرق شهرستان فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۰۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

حجت‌الاسلام حسین طیبی فر در بیست و پنجمین یادواره ۳۴ شهید روستای خرق اظهار داشت:شهدا زنده و در میان ما هستند و از جایگاه با عظمتی برخوردار می باشند که بسیاری از ما انسان ها آرزو داریم به چنین جایگاهی برسیم.

وی افزود:شهدا درجاتی دارند که گاهی یک شهید به عنوان یک امت معرفی می شود که نمونه اش در انقلاب اسلامی  شهید بهشتی بود که امام(ره) فرمودند،شهید بهشتی یک امت بود و اندیشه اش اندیشه یک امت بود و فکرش فکر یک امت بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:شهدا پاکیزه هستند و این پاکیزه بودن یکی از خصوصیات برجسته شهدا می باشد و آنجا که شهید دفن می شود یک فضای پاکیزه میباشد. 

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه افزود:سردمداران فتنه گران رو نباید فراموش کرد چرا که از لحاظ فکری بر روی برخی جوانان ما تاثیر منفی گذاشتند و به دنبال ناپاکیزه کردن کشور بودند چون از فضایی که پاکیزه باشد و پاکیزه بودنش را از دست دهد آدم های اهل فجور در آنجا ظاهر می شوند .

وی بیان داشت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بروید سبک زندگی شهدا را بخوانید و بررسی کنید ما هم باید به بررسی سبک زندگی شهدا بپردازیم و ببینیم سبک زندگی شهدای ما به چه صورت بوده ، در چه خانواده هایی زندگی کردند، به چه صورت بزرگ شدند،به چه صورت احترام می گذاشتند به پدر و مادر چرا که با این بررسی سبک زندگی شهدا می توانیم راه روشن و روش درست شهدا را در مسیر زندگی خود پیاده کنیم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده این یادواره اظهار داشت:دشمن می‌خواهد چراغ شهید خاموش شود ولی ما با این یادواره ها عظمت شهید رو بیشتر به جامعه نشان می‌دهیم و تو دهنی بزرگی به دشمن میزنیم چرا که دشمنان و فتنه گران می‌خواستند کاری انجام دهند که یاد شهدا را از یاد ببریم ولی خداوند کاری کرد که دشمنان فراموش شدند و شهدا همیشه در یاد ما زنده تر از گذشته شدند.

حجت الاسلام طیبی فر در پایان گفت:کشور اسلامی ما کشور پاکیزه است و اگر کثیف ترین رژیم که رژیم صهیونیستی است وقتی نام ایران را می شنود به خود می لرزد و همواره در ترس هست به خاطر همین عظمت شهدا گرانقدر می باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار