خبرهای داغ:
سردار ظفری:

امروز منشا اتفاقات غزه، اندیشه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

همدان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه امروز ما افتخار می‌کنیم که مرز اعتقادی ما یک مرز جهانی است، گفت: امروز منشا اتفاقات غزه، اندیشه دفاع مقدس و اندیشه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۳۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
امروز منشا اتفاقات غزه، اندیشه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگترین واکنش جهانی و اولین واکنش نظام یافته همه قدرت‌های دنیا علیه یک کشور بود.

وی با بیان اینکه اگر متکی به آموزه‌های دشمن بودیم شک نکنید در جنگ با مشکل مواجه می‌شدیم‌، افزود: آموزه‌های اخلاقی از سیره ائمه اکرم (ص) عامل پیروزی ما در هشت سال دوران دفاع مقدس بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: در دوره گذار انقلاب اگر پدیده‌های دفاع مقدس نبود، نوع نگاه‌ها فرق داشت و امروز پدیده دفاع مقدس همدلی ایجاد می‌کند و به عنوان یک موضوع در جغرافیای خودش تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه امروز ما افتخار می‌کنیم که مرز اعتقادی ما یک مرز جهانی است، افزود: امروز منشا اتفاقات غزه، اندیشه دفاع مقدس و اندیشه انقلاب اسلامی است.

سردار ظفری با تاکید بر اینکه از دستاوردهای دفاع مقدس برای ترویج مدیریت انقلابی خودمان استفاده کنیم، افزود: امروز در طلیعه بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید یک نگاه کارآمد به بررسی ارزش‌ها داشته باشیم که کجا باید اصلاح و احیا کنیم و خدا را شکر کنیم که در این برهه از زمان زندگی می‌کنیم.

وی با اینکه در حوزه دفاع مقدس باید گفتمان‌سازی کنیم و همه باید برای توسعه این فرهنگ بسیج شویم، افزود: در دهه اول انقلاب در حوزه تبلیغ و شعار فقط محدود شده بودیم و فعالیت ما در حوزه گفتمان‌سازی نبوده است. صرف کارهای تبلیغاتی و فقط روی احساس و هیجان تاثیر ندارد و باید به فکر بیرون از آن مجموعه هم باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به الزامی شدن تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: مراکز علمی حتما قبل از ورود به سال تحصیلی جدید، همایشی جهت آماده‌سازی دانشجویان در این خصوص برگزار کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های دفاع مقدس، نوآوری داشته باشیم، متذکر شد: هر مجموعه‌ای برای خودش یک قرارگاه فرهنگی هفته دفاع مقدس تشکیل دهد و برنامه ریزی متفاوتی با سال های قبل داشته باشد تا بتوانیم به شیوه‌های مختلف با نسل جوان، ارتباط برقرار کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار