خبرهای داغ:
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است/ کار فرهنگی لازمه اقدامات در کشور است

محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است/ کار فرهنگی لازمه اقدامات در کشور  است
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح محوری‌ترین شاخصه بسیج را ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری دانست و گفت: کار فرهنگی لازمه اقدامات در کشور است.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۱۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز طی سخنانی در خرم آباد گفت:  شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است نقش استان لرستان در جنگ تحمیلی مهم و اثرگذار بود.

وی به شجاعت و غیرت شهید چاغروند پرداخت و افزود: شهید چاغروند یکی از دلاور مردان لر است که با شجاعت و دلاوری در جنگ بعنوان یک خلبان، ضربات سهمگینی به دشمن وارد کرد و پس از شهادت این شهید عزیز ، دشمن شاد شد. و این شادی دشمن نشان داد که  نقش این شهید عزیز چقدر در جنگ موثر بوده است. 

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به نقش جوانان در حوزه های مختلف تصریح کرد:  جوانان باید در عرصه فرهنگ و هنر ، دفاعی و امنیتی، علم و فناوری، اقتصاد نقش آفرین باشد. 

امیر ابراهیم گلفام خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در حوزه دفاعی و امنیتی به یک بازدارندگی کامل رسیده ایم و روز به روز  تقویت  دفاعی  افزایش پیدا می کند. و در سایر حوزه ها بازدارندگی کامل را باید به نتیجه برسانیم  و بی شک تا رسیدن به نتیجه نهایی باید مجاهدت و تلاش کنیم. 

 او به جنگ شناختی پرداخت و اظهار  داشت: در جنگ شناختی دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است.؛ پس جوانان انقلاب اسلامی باید با اقدام هوشمندانه و پیش دستانه میدان داری کنند و میدان را از دست دشمن خارج کند. 

 جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح شاخصه های بسیج و بسیجیان را فرمایشات مقام معظم رهبری  دانست و گفت: تمامی فرمایشات معظم له لازم الاجراست و دشمن  به عمق این قول و عمل فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز اذعان کرده است. 

وی افزود:ولایت مداری و ولایت باوری بی‌شک مصداق بارز اقدام انقلابی بسیج و بسیجیان است.  که مبنای عمل و نظارت از بسیج، سند اعتلای بسیج است؛ در این سند تمامی ابعاد مختلف بسیج برای نقش آفرینی و میدان‌ داری فعل و عمل تعریف شده است. که اجرای درست و هوشمندانه آن مورد انتظار است.

 امیر گلفام اضافه کرد: جوانی جمعیت و فرزندآوری در جامعه یکی از مولفه‌های قدرت کشور است و دشمن با استفاده از ابزارهای جنگ نرم مثل هنر سینما فرهنگ و غیر ه در این عرصه کشور را دچار مشکل نموده است. 

این مسئول گفت: اثرسنجی و اثربخشی کارها همیشه باید در اولویت کارهای ما باشد شاید صدها کار صورت بگیرد اما باید نتیجه و پیامد آن را بسنجیم و تاثیر آن در جامعه دیده شود کار فرهنگی لازمه اقدامات  در کشور است.


 وی ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی مهم است و باید همه کارها را با اثرات فرهنگی خود بسنجیم. 
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار