خبرهای داغ:

تلاش مسؤولان شاهرود برای تامین مسکن خانواده‌های کم برخوردار+ فیلم

شاهرود_ در افتتاح منزل مسکونی مددجوی کمیته امداد شاهرود، مسؤولان بر تامین مسکن خانواده‌های کم برخوردار شهرستان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۸۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج، در افتتاح این منزل مسکونی در روستای علی آباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید براینکه در سال‌های اخیر حمایت از خانواده‌های کم برخوردار توسط نهاد‌های خدمت رسان و دولت بیشتر شده است و امیدواریم با این تلاش‌ها همه خانواده‌های کم برخوردار خانه دار شوند.
وی از زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در راستای احداث منازل مسکونی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا‌ها تقدیر و بر تداوم این مهم تاکید کرد.
محمدمهدی اصغری ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود نیز در این آیین با بیان اینکه در سال‌جاری ۲۲ واحد مسکونی در روستا‌ها در دست ساخت داریم، افزود: در نهضت ملی مسکن نیز ۲۷۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجویان کمیته امداد ساخته خواهد شد.
وی به تحت پوشش بودن ۷۵۰ مستاجر اشاره کرد و گفت: بیشترین مستأجر تحت پوشش در استان را داریم و تلاش می‌کنیم که این خانواده‌ها نیز صاحب مسکن شوند.
اصغری از حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در راستای احداث مسکن تشکر کرد و افزود: دهیاری و شورای اسلامی این روستا نیز در این مسیر کمک کرده و این دومین مسکن است که تحویل می‌شود.

در این مراسم رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود، بخشدار مرکزی و مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشتند.

کد ویدیو
تهیه‌کننده: محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار