قاسمی‌فرزاد تأکید کرد

لزوم اهتمام انجمن مفاخر برای معرفی شخصیت‌های برجسته

همدان-استاندار همدان با تأکید بر اهتمام انجمن مفاخر برای معرفی شخصیت‌های برجسته گفت: هدف این انجمن، قدردانی از بزرگان و تقویت فرهنگ احترام و تکریم قهرمانان و شخصیت‌های شاخص است.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۵۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
لزوم اهتمام انجمن مفاخر برای معرفی شخصیت‌های برجسته

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای انجمن مفاخر استان همدان اظهار کرد: انجمن مفاخر استان به منظور تجلیل شایسته از شخصیت‌های برجسته در زمان حیاتشان، تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اهتمام انجمن مفاخر برای معرفی شخصیت‌های برجسته افزود: هدف این انجمن، قدردانی از بزرگان و تقویت فرهنگ احترام و تکریم قهرمانان و شخصیت‌های شاخص است تا بتوانیم افتخارات آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

استاندار همدان گفت: افتخار صعود به قله ماناسلو، که در ۴۸ سال گذشته در تاریخ ورزشی ملی و استانی ثبت شده، یکی از دستاوردهای پرافتخار کشور است.

وی ادامه داد: این موفقیت ارزشمند، نقطه روشنی در کارنامه ورزشی استان و کشور است و نمادی از همت و اراده ورزشکاران ما به شمار می‌رود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این صعود غرورآفرین توسط یکی از رزمندگان دلاور و ارتشیان غیور کشورمان انجام شده است؛ کسی که نه‌ تنها در دفاع از میهن اسلامی نقشی ارزنده داشته بلکه در عرصه‌ ورزشی نیز افتخارآفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت امیر جعفری، نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی تمامی نهادهای فرهنگی استان است، افزود: با اتحاد و انسجام دستگاه‌های مرتبط می‌توانیم به شکلی درخور و شایسته از این شخصیت بزرگ تجلیل کنیم.

استاندار همدان عنوان کرد: ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان جلسات کارشناسی را برای برنامه‌ریزی این رویداد برگزار کنند تا تمامی تمهیدات لازم فراهم شود و این پاسداشت در بهترین شرایط ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار