جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

کار تشکیلاتی خلاقیت و بهره‌وری را افزایش می‌دهد

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت : دوره طرح ولایت بسیج دانش آموزی فرصتی مناسب برای تجربه و شبیه‌سازی ورود به جامعه هستند.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، سردار قدرت‌اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ، در دوره تشکیلاتی یاوران ولایت که با حضور فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، به اهمیت تلاش هوشمندانه و کار تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: برخی افراد با تلاش زیاد، نتایج کمی به دست می‌آورند و برخی دیگر با تلاش کم، نتایج زیادی کسب می‌کنند. این تفاوت به بهره هوشی و نحوه تلاش‌کردن افراد بستگی دارد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تأکید کرد: کار تشکیلاتی باعث افزایش خلاقیت، بهینه‌سازی زمان و کاهش هزینه‌ها می‌شود و آزمون‌وخطا را به حداقل می‌رساند. همچنین، کار تشکیلاتی به دلیل داشتن هدف و برنامه، نتایج سریع‌تری به همراه دارد و حس کارگروهی را تقویت می‌کند. این دوره‌ها فرصتی مناسب برای تجربه و شبیه‌سازی ورود به جامعه هستند.

کریمیان به فرماندهان بسیج دانش‌آموزی توصیه کرد که آینده‌نگر باشند و فرصت‌ها را غنیمت بشمارند، زیرا ایران به جوانان تاریخ‌ساز نیاز دارد.

وی ادامه داد: فرصت‌ها مانند ابرهای بهاری زودگذر هستند، پس باید از آن‌ها بهره برد. ایران اسلامی به افرادی مانند شما نیاز دارد و تاریخ نشان داده که ایرانیان همیشه تاریخ‌ساز بوده‌اند. 

کریمیان افزود: دشمنان، ایران و نام‌آورانش را به‌خوبی می‌شناسند و در کمین جوانان این سرزمین هستند. آن‌ها می‌خواهند با تسلط بر افکار ما، ما را وادار کنند که مانند آن‌ها فکر کنیم. زیرا حرکت ما به‌سوی اهداف بزرگ بسیار سریع است و دشمن می‌داند که اگر علم در آسمان‌ها باشد، مردانی از ایران آن را به دست خواهند آورد و این برای آن‌ها قابل‌تحمل نیست.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان بیان کرد: قدرت و اقتدار امروز ما نتیجه گذر از سختی‌های فراوان است. ما در اوج تحریم‌ها به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند فناوری هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، موشک‌های بالستیک مافوق‌صوت، پهپادهای رادار گریز و قدرت ویژه در جنگ الکترونیک دست‌یافته‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار