درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای بسیج و دانش آموزان بسیجی

درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای بسیج و دانش آموزان بسیجی
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان، درس آمادگی دفاعی را ظرفیتی بسیار مهم برای بسیج و دانش آموزان بسیجی دانست و گفت: تمامی محتوا‌های این درس مربوط به مباحث ارزشی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمان، گفت: چند سالی است مجموعه بسیج دانش آموزی به صورت جدی تدریس و ارائه  راهبردی درس آمادگی دفاعی را بر عهده گرفته است نگاه ما به درس آمادگی دفاعی یک نگاه ویژه است، زیرا در تمامی محتوا‌های این درس مباحث ارزشی و انقلابی را مطرح می‌کنیم و دانش آموزان با این محتوا آشنا خواهند شد.

وی با اعلام اینکه هر سال در تابستان دبیران درس آمادگی دفاعی که باید در سال تحصیلی پیش رو تدریس کنند راانتخاب می‌کنیم، افزود: در کمیته‌ای متشکل از اعضا منتخب بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش دبیران انتخاب می‌شوند و پس از سازماندهی توسط مجموعه آموزش و پرورش مسئولیت آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی بر عهده سازمان بسیج دانش آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در ادامه بیان داشت: امسال هم ما در مهر ماه آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی را آغاز خواهیم کرد وبه صورت متمرکز در مرکز استان در سه روز این دوره برگزار خواهد شد.

روز خوش تصریح کرد: درس آمادگی دفاعی یک ظرفیت بسیار مهم برای بسیج ودانش آموزان بسیجی است هم به لحاظ محتوا و هم اینکه ما می‌توانیم بدون هیچ گونه واسطه با دانش آموزان ارتباط برقرار کنیم و محتوای مورد نظرمان را به آنها انتقال دهیم.

وی افزود: مادر حال حاضر در کل استان بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر دانش آموز داریم که درس آمادگی دفاعی را فرا می‌گیرند و بیش از هزارو ۳۰۰ نفر مربی که این درس را تدریس می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار