خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس15 » در مناطق مختلف آذربایجان غربی

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس 15» مورخ 21، 22 و 23 شهریور ماه امسال در مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۷۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهدای استان، امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید امینی ستاد فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: این رزمایش با نام مبارک سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی اجرا خواهد شد.

وی برپایی این رزمایش توسط گردان های بیت المقدس و کوثر در تمامی شهرستان و به طور ویژه در مرکز استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: روز سوم نیز همایش «اقتدار بسیجیان» با شعار راهیان قدس همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) روز جمعه برگزار خواهد شد.

این مسئول به حضور بیش از 40 هزار نفر در این رزمایش اشاره کرد و گفت: مرکز  استان 10 هزار نفر و سایر شهرستان ها نیز بالای 30 هزار نفر در همایش «اقتدار بسیجیان» حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مهم ترین پیام این رزمایش برای کشورهای و ملت های دوست را صلح، امیدواری، آمادگی همه جانبه بسیجیان عنوان کرد و گفت: دشمن قطعی بشریت ایادی استکبار جهانی به سرکردگی رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهان خوار است.

وی در ادامه سخنان خود، ارتقای توان و آمادگی رزمی رده های تحت امر قرارگاه های دفاعی و امنیتی امام هادی(ع)، آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن در داخل کشور، تمرین دفاع از کوی و برزن در یک نبرد واقعی، آمادگی برای اجرای عملیات امداد و نجات، تقویت روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، ارزیابی قدرت فراخوانی و سازماندهی و توان جابه جایی بسیجیان، ارتقای سطح هم افزایی و هماهنگی بین رده های سپاه و سایر ارگان های لشکری و کشوری را مهم ترین اهداف از برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

این مسئول در ادامه اهتمام برای تقویت جبهه مقاومت و افزایش روحیه رزمندگان اسلام در اقصی نقاط جهان ویژه در غرب آسیا را در برهه کنونی ضروری دانست و گفت: پیام این رزمایش بدون شک صلح و دوستی است ولی آمادگی همه جانبه مان را حفظ می کنیم تا بتوانیم تهدیدات را در اسرع وقت خنثی کنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این رزمایش در آذربایجان غربی همزمان با سایر استان ها با نظم و انسجام قابل توجهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار