خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

خدمت رسانی فرهنگی گروه جهادی شهید صمدپور در روستا‌های محروم آباده طشک

گروه جهادی شهید صمد دانشپور از دانشگاه آزاد واحد آباده طشک در روستا‌های محروم مشغول خدمت رسانی است.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۰۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

به گزارش  عاطفه قدرتی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از فارس فاطمه شباب مدیر گروه جهادی شهید صمد دانشپور از دانشگاه آزاد واحد آباده طشک اظهار داشت: این گروه جهادی از حدود ۵سال پیش ثبت شده و فعالیت های فرهنگی هنری را در مناطق محروم شروع کرده است که تا کنون اردوهای جهادی  مختلفی را برگزار کرده است.

اردوهای عمرانی، فرهنگی، و خدمات رسانی از جمله برنامه های این گروه جهادی است که مدیر این گروه به آن اشاره کرد و افزود: دیروز هم اردوی جهادی یک روزه با ۱۵ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک با هدف غنی سازی اوقات فراغت همراه بازی های سالم، تقویت روحیه همدلی و اتحاد بین گروه های صالحین برگزار می کند.

شباب گفت: تقویت روحیه همبستگی بین مادران و فرزندان در یک فضا و تقویت باورهای دینی و اعتقادی در روستای جزین، از جمله دیگر اهداف این اردوی یک روزه است که در قالب کلاسهایی برای مادران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ نفر کودک و نوجوان همچنین ۳۰ مادر در کارگاه روانشناسی با مربیگیری خانم جوان شرکت کردند، از برگزاری دوره های هلال احمر، قصه گویی، و آموزش قرآن در این اردو که با استقبال مادران و فرزندان روبرو شد، خبر داد.

مدیر گروه جهادی شهید صمد دانشپور تاکید کرد: این برنامه خداپسندانه که با همکاری پایگاه های مقاومت انجام شد، ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار