خبرهای داغ:

«شاداب سازی» ۲۵۷ مدرسه در طرح شهید عجمیان ۲

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه در طرح «شهید عجمیان ۲» خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۳۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان گفت: طرح شهید عجمیان طرحی مشترک بین بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس هست که پارسال بخش نخست آن اجرایی شد و ۱۲۴ مدرسه «شاداب سازی» شد.

او با بیان اینکه امسال نیز طرح شهید عجمیان ۲ در حال اجرایی شدن است، افزود: ۲۵۷ مدرسه و ۱۲۰۰ کلاس درس در حال «شاداب سازی» و مرمت سازی هستند.

به گفته سرهنگ پاسدار موسوی این طرح تا یک مهر به اتمام می‌رسد و در ۱۷ شهرستان به صورت فعال از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: در زمینه ساخت و ساز مدارس سنگی و سخت گذر نیز ۳۰ مدرسه از صفر تا صد در حال بازسازی هستند تا بتوان آنها را به دانش آموزان محروم تقدیم کرد.

او می‌گوید: در اهواز و کارون تعمیر و سرویس کولرهای گازی در دستور کار قرار دارند که البته به دنبال این هستیم تا در طرح شهید عجمیان ۳ این کار را در سراسر استان انجام دهیم.

سرهنگ پاسدار موسوی ادامه داد: در ۱۷ شهرستان دیگر بحث رنگ کاری و مرمت مدارس مطرح است و سرویس دستگاه‌های سرمایشی در دستور کار قرار دارد، اما فعلا به صورت قرارگاهی نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار