خبرهای داغ:
سردار سلامی:

شکوه و عظمت ملت ایران مثال زدنی است

سردار سلامی گفت: شکوه و عظمت ملت ایران به معنای واقعی کلمه مثال زدنی بوده و این موضوع قابل انکار نیست.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا که به یاد شهید محمود کاوه در میعادگاه مرکزی شمال غرب کشور برگزار شد، گفت: ایرانیان صاحب یک شخصیت بزرگ در جهان هستند، چراکه وقتی زیر پای خود را نگاه می کنم آبادانی و سربلندی و شکوفایی می بینم.

وی ادامه داد: امروز هم که از منطقه جاسوسان با بالگرد به سمت مهاباد می آمدم تصورم از بهشت الهی عینیت پیدا کرد تصور می کردم در بهشت خداوند هستم، من یک عقیده دارم فکر می کنم شخصیت و خصوصیات مردم هر سرزمین الهام یافته از طبیعت آن است اینجا سرزمین درخت های سر به فلک کشیده، کوه های پایدار و ... بوده و به همین دلیل مردم آن فرهنگ بالا و غنی دارند و به معنای واقعی کلمه پاسدار فرهنگ اسلام و فرهنگ بومی هستند.

وی اضافه کرد:  خصوصیات فوق باعث شده این منطقه یک نگین درخشان در حلقه انگشتری ایران عزیز باشد؛ فلسفه اصرار دشمنان برای ناامن کردن منطقه به خاطر ظرفیت بالای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این خطه است‌، دشمنان آرامش خود را در ناامنی ما و امنیت خود را در تلاطم ما و رشد اقتصادی خودشان را در فقر ما می‌ بینند. 

سردار سلامی گفت: تصور دشمنان این است اگر می خواهند پیشرفت کنند باید مسلمانان را نیازمند، محتاج، وابسته، فقیر و ... نگه دارند و خودشان را در اوج عزت و اقتدار متصور می شوند و جغرافیایی از عزت و ذلت را تصور می‌کنند.
وی ادامه داد: شجاعت، فداکاری، وفاداری و فهم شهید کاوه در قلب جوانان ایران اسلامی نفوذ کرد و در نهایت یک صف محکم از ایستادگی و مقاومت برای صیانت از هویت ملی و اسلامی شکل گرفت.

وی گفت: ۱۲ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی و ۲۴ هزار نفر از سایر مناطق کشورمان در این منطقه به خون خود غلتیده اند و پیکر برخی به آغوش خانواده برگشته است، برخی دیگر بعد از گذر زمان.

سردار سلامی اضافه کرد: شکوه و عظمت و بصیرت این ملت به معنای واقعی کلمه مثال زدنی است، به طوری که زمان شناس هستند، هر موقع به آنها احساس نیاز می‌شد با تمام وجود و از صمیم قلب حضور پیدا کردند و از خانواده و عزیزان خود چشم پوشیدند تا امنیت و تمامیت ارضی کشورمان گزندی نبیند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به دشمن اعتماد کنیم چون با کلمات شیک، مزورانه، مرموز، پیچیده و نامفهوم درصدد است که ما را از تاریخ خود جدا کرده و جای تحقیرها و افتخارات را عوض کند، هنوز فرزندان شما در این ارتفاعات در دمای ۴۰ درجه می ایستند، ماه ها فرزندان خود را نمی بینند و حتی فرزندان شان آنها را نمی شناسند، بدون توقع و اجر و پاداشی ایستادگی می کنند نه دیده می شوند نه به دنیا دل بسته اند نه شهرتی دارند، ولی مقاومت می‌کنند.

سردار سلامی اضافه کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران دشمن ندارد، چون ایران خواهان عدالت، امنیت، صلح، رشد انسان ها و ... است به همین دلیل دشمنان مقابل ما ایستاده اند، رهبر معظم انقلاب به ما ایستادگی، مقاومت و پایداری را آموزش داده‌اند، پس در مقابل همه توطئه ها و دسیسه ها و تکفیرها می ایستیم و در همه نبردها مقاومت می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار