خبرهای داغ:
مثبت سوژه / عرصه محوری

گروه جهادی که ناجی بیش از ۹۰۰ خانواده از گرمای خوزستان شد

مسئول گروه جهادی شهید زبیدی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوشتر از تعمیر سرویس و گازگیری بیش از ۹۰۰ کولر خانه نیازمندان، مدارس و مساجد توسط جهادگران این گروه در بهار و تابستان امسال و دیگر فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۲۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

گروه جهادی که ناجی بیش از ۹۰۰ خانواده از گرمای خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حسین پولادی، مسئول گروه جهادی شهید مجید زبیدی، حوزه ۴ روستایی امام جعفر صادق(ع) شوشتر در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: گروه جهادی ما چهار سال ثبت سامانه اطلس جهادی  شده ولی از سال ۹۶ کمک رسانی ما از روستا های شهرستان شوشتر شروع کردیم تا به سطح شهرستان رسیدیم.


پولادی با اشاره به اینکه به افرادی که نیازمند هستند کمک رسانی داریم  از بسته های معیشتی، توزیع نوشت افزار تا تعمیرات کولر و مسکن که از ۲۳ اسفند ماه  شروع ماه رمضان و  عید نوروز تاکنون،  ۸۵۰ کولر پنجره ای ، ۱۳۰  کولر دوتیکه  سرویس، گازگیری و تعمیرات  صورت گرفت.


او اضافه کرد: حتی از هزینه شخصی و اعضای گروه جهادی محافظ کولر و وسایل برقی مورد نیاز خریداری کردیم تا عمر کولر بیشتر شده و با توجه به گرمای هوا دوام بیشتری داشته باشد.


پولادی ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان صندوق قرض الحسنه چهارده معصوم داریم که به صورت وام بخاری برقی، تهیه و  به خانواده های شناسایی شده اهدا می کنیم.

 

او افزود: در یک روستا مثلا ۵۰ خانوار هستند، ۳۰ خانوار نیازمند علاوه بر اهدای بسته معیشتی سرویس و تعمیرات کولرها انجام می گیرد.
مسئول گروه جهادی شهید زبیدی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰  بسته لوازم التحریر (دفتر۵ عدد، خودکار، مدادرنگی، تراش پاک کن و...هرکدام در حدود ۳۰۰ هزار تومان ) آماده و در حال توزیع هستیم، کفش، لباس و  وسایر اقلام هم در حد توان تهیه و اهدا می کنیم.
پولادی می گوید: در گروه جهادی ما افرادی از اقشار مختلف، کارگر، کشاورز، بسیجی و غیر بسیجی فعال هستند، در حال حاضر عضو ثابت ۵ نفر هستیم، خودم از روستای نصیر بخش میان آب هستم، محل فعالیت مان دهستان شهید مدرس شهرستان شوشتر است.
به گفته وی هرماه ۱۰۰۰ قرص نان به خانواده های نیازمند، تهیه اقلام دارویی، بستری بیمار، کمک می کنیم، ۱۱ پروژه تعمیرات مسکن، و به صورت متفرقه افراد نیازمند هم تعمیرات مسکن و تجهیزات خانه هم انجام دادیم.
او اضافه می کند: برای هفته دفاع مقدس توزیع بسته معیشتی و کارت هدیه در سطح مدارس داریم.

سال گذشته یادواره شهدا، سخنران دعوت از مردم خانواده شهدا و ایثارگران ومسئولین  برگزار کردیم و برای ۳۰۰ نفر اطعام داشتیم.

برکت کار جهادی، اینقدر زیاد هست که با وجود حقوق پایین ولی خدا در تمام مراحل کار همراه ماست، کار برای خدا لذت و شور خاص خود را دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار