آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در بام ایران

آموزش خبرنگاران افتخاری چهارمحال و بختیاری همزمان با برگزاری دوره تربیت و تعالی و توانمند سازی گروههای نقش آفرین بسیج استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۹۵
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیین افتتاحیه این دوره حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرمیداشت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام به تشریح ویژگی های شیعیان واقعی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، تقوا را حصن حصین برای فرد، خانواده و اجتماع دانست و افزود: کوشش در هر زمینه ای ضروری است و باید پاسخگوی امانتی باشیم که به دست ما سپرده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به  اهمیت عنوان بسیجی اظهار کرد: عنوان بسیجی افتخاری و اختیاری است و هیچ کس بدون لیاقت نمی تواند عنوان بسیجی را بگیرد و بسیجیان بر اساس اختیار این اعنوان را انتخاب کرده اند و باید در هر مسئولیتی که هستند بعنوان نقش آفرین در راستای نهادینه شدن اهداف تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: دین، ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا بسیار مهم هستند و باید بدانیم فردای قیامت هیچ عذری پذیرفته نیست و برای تبیین دین خدا باید اراده کرد و تلاش و دفاع نمود.

وی، خاطرنشان کرد: پاسدار دین و مدافع ارزش ها بودن در خانواده و محیط زندگی و کار خود نیازمند هیچ امکانات و تجهیزات و اعتباراتی نیست؛ باید قدر عنوان بسیجی بودن خود را بدانیم.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج، مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی ، ناظران مکتبی و ناظران محتوایی در مجتمع غدیر برگزار شد.

به گزارش بسیج، آموزش خبرنگاران افتخاری علاوه بر کلاس اخلاق حرفه ای، در زمینه تولید محتوای موبایلی، آشنایی با نرم افزارهای مربوطه و تشریح خبر و گزارش نویسی، کپشن نویسی و هشتگ گذاری بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار