مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

مقابله با جنگ نرم یکی از مصادیق جهاد است

مقابله با جنگ نرم یکی از مصادیق جهاد است
حجت الاسلام حشمتی گفت: بمباران رسانه ای دشمن در اذهان مردم ایران با هدف دین زدایی، غیرت زدایی و فروپاشی بنیان خانواده هاست و ضرورت امروز جامعه این است که برای مقابله با این هجمه ها باید جهاد کرد و مقابله با جنگ نرم مصداق جهاد است.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۸۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز حجت الاسلام حشمتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در نشست اخلاقی و بصیرت پایوران و سربازان اظهار کرد: مردم ایران در همه طول تاریخ از دین و مسائل مذهبی خود کوتاه نیامده اند و همین امر سبب شد برای برپایی حکومت اسلامی قیام کردند که این امر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

 

وی افزود: اگر انسان می خواهد همچون شهیدان جهاد کند و از زمینه سازان ظهور مهدی موعود(عج) باشد به انجام واجبات و ترک محرمات اهتمام جدی داشته باشد.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: بمباران رسانه ای دشمن در اذهان مردم ایران به خصوص نوجوانان و جوانان با هدف دین زدایی و غیرت زدایی و فروپاشی بنیان خانواده هاست و ضرورت امروز جامعه این است که برای مقابله با این هجمه ها باید جهاد کرد و مقابله با جنگ نرم مصداق جهاد است.

 

این مسوول عنوان کرد: انسان در برابر اهدافش باید استقامت داشته باشد و از فراز و نشیب های زمانه نهراسد و این وعده حق الهی ست که خداوند یاری کنندگان دین را یاری می کند و ایران اسلامی که هدفش رساندن پرچم حق خواهی به دستان مبارک حضرت ولیعصر(عج) است در هدف خود استوار به سوی قله حرکت می کند و امید آن داریم که همه بتوانیم در زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت سهم و وظیفه خود را ادا کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار