خبرهای داغ:
سرشبکه طرح های تربیتی سه گانه سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان خبر داد:

آمادگی ۷۵۲ مربی خواهر در سال تحصیلی جدید جهت فعالیت های تربیتی سه گانه

آمادگی ۷۵۲ مربی خواهر در سال تحصیلی جدید جهت فعالیت های تربیتی سه گانه
سرشبکه طرح های تربیتی سه گانه سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان از ۷۵۲ مربی خواهر در اول مهرماه جهت فعالیت طرح های سه گانه تربیتی در مدارس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۹۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

سرشبکه طرح های تربیتی سه گانه سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان  گفت: طرح تربیت دانش آموز به مربی و سر گروه صالحین  در  شهرستان های خرم آباد، دورود، بروجرد، سپیدشت، دلفان، کوهدشت، الیگودرز، دوره چگنی، اجرا شده است و به مرحله معرفی دانش آموز بعنوان  مربی مدرسه و سرگروه صالحین رسیده است.


وی افزود: این طرح در دیگر شهرستان ها فعلا به مرحله معرفی دانش آموز به عنوان سرگروه صالحین رسیده که با تلاش مربیان سطح مدارس در صدد هستیم این روند تربیت دانش آموز به مربی در کل شهرستان های استان ادامه پیدا کند  در همه شهرستان ها به مرحله تربیت دانش آموز به سرگروه صالحین رسیده است ‌ . 


آزاد بخت گفت: با توجه به مصاحبه ای که با مربیان داشتم  مربیان هر مدرسه از بین دانش آموزان مدرسه که به مرحله جذب رسیدن حداقل ۵ نفر دانش آموز در هر مدرسه به عنوان سرگروه حلقات صالحین در مدرسه و پایگاه رسیدن و حداقل یک الی دو  مربی در هر مدرسه تربیت یافته است. 

آمادگی ۷۵۲ مربی خواهر در سال تحصیلی جدید جهت فعالیت های تربیتی سه گانه

سرشبکه طرح سه گانه استان اظهار داشت: با ایده تربیت دانش آموز به سرگروه حلقات صالحین مدرسه و پایگاه  و مربی طرح های تربیتی مدارس از سال ۱۴۰۰ تا الان از کل این شهرستان ها حداقل ۲۰ دانش آموز به عنوان مربی تربیت و تایید شده و هم اکنون در حال فعالیت مربی گری در سطح مدرسه و پایگاه های بسیج استان هستند. 


وی در ادامه گفت: حداقل ۵۰ دانش آموز تربیت شده  به عنوان سرگروه حلقات صالحین در مدرسه و پایگاه مشغول به فعالیت هستند جهت مربی گری در طرح های تربیتی با توجه به سطح توانایی تربیت شدند .

آزادبخت یکی از اهداف اصلی  طرح های تربیتی را  به مرحله  رساندن تربیت  دانش آموز به سر گروه و مربی در دیگر مدارس شهرستان دانست. 

وی اضافه کرد: پوستر تربیت دانش آموز به مربی طرح و پوستر شبکه سازی گروه های جهادی به زودی در غرفه جشنواره طرح های تربیتی کشور با حضور مسئولین رو نمایی می شود . 

آمادگی ۷۵۲ مربی خواهر در سال تحصیلی جدید جهت فعالیت های تربیتی سه گانه
 
سرشبکه طرح های تربیتی سه گانه استان گفت با احتساب سهمیه جدید اعزام مربیان به مدارس طرح های تربیتی سه گانه خواهران ؛  مدارس بهنام 126 مدرسه با ۳۶۸ مربی ،مدارس فهمیده 110 مدرسه با ۲۲۰ مربی، مدارس عزیزاللهی 77  مدرسه با۱۵۴ مربی که جمعا در سال جدید ۷۵۲ مربی  خواهر در اول مهرماه در مدارس مشغول به فعالیت طرح های تربیتی می شوند . 

وی خاطر نشان  کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان و مربیان  طرح ، در  نظر  داریم با شروع سال تحصیلی جدید ایده تربیت دانش آموز به مربی و سرگروه طرح های تربیتی و شبکه سازی گروه های جهادی را بیشتر از سالهای گذشته امتداد بدهیم.

گفتگو: کبری دریکوند 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار