خبرهای داغ:

بازدید علمی پایوران و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کارون از شرکت نیشکر دعبل خزاعی

با حضور جمعی از پایوران و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کارون از شرکت خمیر مایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر دعبل خزاعی واقع در شهرستان کارون بازدید شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۲۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان اردوی یک روزه علمی ، فرهنگی از شرکت الکل سازی، روز گذشته، به همت فرماندهی ناحیه و بسیج کارگری این ناحیه برگزار شد.

 در جریان این بازدید کارکنان و پاسداران از نزدیک تاسیسات شرکت و نحوه تولید خمیر مایه و الکل را مشاهده و توضیحاتی در خصوص روند کاری این شرکت به همکاران ارائه شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی (وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی و صنایع پایین دستی فعالیت می‌کند و با حضور خود موجب تکمیل چرخه نیشکر شده‌است.

این شرکت در مجاورت کارخانه شکر شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی واقع در کیلومتر 35 جاده اهواز – آبادان، با چهار کارخانه خمیرمایه، اتانول طبی، گاز کربنیک و تغلیظ ویناس در زمینی به مساحت 14 هکتار واقع شده‌است.

در حال حاضر این شرکت، به عنوان بزرگترین تولیدکننده اتانول طبی و خمیرمایه خشک فوری و تر در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، به‌طوری که زمینه اشتغال برای 500 نفر به صورت مستقیم و همچنین اشتغال 500 نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده‌است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار