فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

ناجا، سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است

ناجا، سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: اقتدار ناجا در حفظ امنیت کشور به عنوان خط مقدم و سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۹۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰

ناجا، سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛ در نشست با پرسنل فراجای استان قزوین با موضوع هدایت سیاسی که روز شنبه در حسینیه امام علی(ع) با محوریت دولت چهاردهم و اهمیت وفاق ملی و تحلیل آخرین شرایط منطقه و محور مقاومت برگزار گردید ضمن تبریک آغاز ولایت امام عصر (عج) بیان کرد: نیروی انتظامی که در همه عرصه ها و ایجاد امنیت در فتنه ها در خط مقدم بوده با دست پر می توانست برای ایجاد امنیت پایدار تمام توان خود را برای برخورد با اغتشاشگران به کار گیری کند اما از آنجا که پلیس از جنس مردم و سیره انقلاب است اقدام نکرد و با رأفت اسلامی و برابر تاکید رهبر معظم انقلاب با تقدیم شهدای بسیار با اغتشاشگران و فتنه انگیزان و تروریست های مرزی برخورد کرد.

ناجا، سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است

 سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: اقتدار ناجا در حفظ امنیت کشور به عنوان خط مقدم و سنگر حفظ نظم و انتظام جامعه است. زمانی که بنده فرمانده یگان تکاور استان قم بودم، سازمانی به سرکردگی عبدالمالک ریگی به دست معاندان شکل گرفته بود، در آن زمان فیلمی منتشر شد که عبدالمالک ریگی خطاب به نیروهایش می گفت: کجایند یاران امام زمان(عج)؟ و سربازان گمنام امام عصر در روز تولد منجی عالم بشریت ریگی را دستگیر کردند و با پیچیده ترین و استثنایی ترین عملیات اطلاعاتی دنیا، هواپیمای وی را در آسمان به زیر کشیده شد و این عملیات باعث متحیر شدن دنیا شد.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، تشریح کرد: انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر انقلاب و توجه ویژه امام عصر(عج) قرار دارد و همواره در تمام بحران‌ها و سختی ها مورد عنایت حجت خدا قرار گرفته است. دشمنان این سرزمین هرچقدر تلاش کردند تا مردم و نظام را به زانو در آورند نتوانستند زیرا نگاه مردم و نظام به موضوعات پیش روی دنیا و تحولات آن بر اساس دانایی، تدبیر و عقلانیت شکل گرفته و با سلاح ایمان به خدا و تاسی از اهل بیت هر بن بستی را می شکنند.

 

وی در ادامه با اشاره به حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و هیئت همراه و شهادت مظلومانه دکتر رئیسی افزود: در روز حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، مقام معظم رهبری به رسانه ها به صراحت فرمودند؛ این حادثه تلخ هیچ خللی در کشور ایجاد نمی کند و کمتر از ۵۰ روز انتخابات پرشور و با شکوه انجام و رئیس جمهور انتخاب شد و مردم با بصیرت و دانایی کامل وارد عرصه انتخابات شدند.

 

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: کشور با وفاق ملی می تواند از همه بحران ها و موانع عبور کند. وفاق ملی باید بر حول منویات مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شکل بگیرد.

 

 سردار رفیعی آتانی یادآور شد: تجلی وفاق در جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و هر کسی خود را ملزم به دفاع از تمامیت ارضی و ناموس و کیان این کشور می دانست و خطوط سیاسی و حزب بازی برای کسی مهم نبود بلکه ملاک نبرد و دفاع از کشور بود.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ولایت پذیری در بین رزمندگان به عنوان اصل فرمان پذیری در برابر ولی خدا مطرح بود که تبعیت محض از امام خمینی(ره) را در میدان عمل اثبات کردند که زمانی که فرمود؛ حصر آبادان باید شکسته شود و جزایر باید حفظ شود رزمندگان در صدد اجرای فرمان امام بودند و با دادن همه هستی خود برگ زرینی از تاریخ این مملکت را رقم زدند و هشت سال دفاع مقدس با گنجینه ای از خوبی ها با پیروزی ایران اسلامی پایافت یافت.

 

سردار رفیعی آتانی در پایان با اشاره به محور مقاومت بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویان همچون آمریکا و رژیم جعلی منحوس اسرائیل که غزه و کشور فلسطین را مدت ۷۶ سال رژیم غاصب اسرائیل محاصره و اشغال کرده بود و می طلبید که آزادیخواهان محور مقاوت یعنی غزه و فلسطین و حماس نسبت به ظلم های وارده بی تفاوت نباشند و برای آزادی تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار